Gå til innhold

Noen andre som har begynt å jobbe igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg var på jobb for første gang på fredag, og det var fantastisk gøy! Farmor til lillemann har fri hver fredag, så hun skal passe han de dagene og jeg skal på jobb. Sånn skal vi gjør det hver fredag frem til påske, og etter påske skal jeg i full jobb igjen. Da er det pappa's tur å være hjemme.

Fortsetter under...

Nope...

Ser med skrekk og gru på det faktum at jeg "snart" må ut av døra uten lillemann.... Vurderer å bli dag-mamma...slik at jeg kan slippe å sende mini i noen barnehage, og likevel bidra med noen kroner hjemme...

Vi får se...

Nei.

Jeg skal innom på jobben snart å søke om lenger permisjon. mannen min har ikke mulighet til å ta permisjon ennå siden han har startet i ny stilling. Desuten har vi ikke barnehageplass ennå, ingen barnehager tar imot barn under 10 mnd. og jeg synes han er alt for liten til å begynne i barnehage, i tilegg er det veldig dyrt med over 3000 i mnd når man er lærling hehe. Så jeg har kommet frem til det at jeg kan like gjerne være lengst mulig hjemme med han uten lønn, istedenfor å sende han i barnehage å ikke få brukt like mye tid med han mens lønna mi forsvinner når jeg skal betale for barnehage...

Beste tilfelle hadde vært om jeg faktisk er så heldig å få betalt perm fra jobben min, men lite sansynlig hehe.. Men men lov å drømme :P

Jeg synes det er perfekt å jobbe en dag i uken nå, får jeg akkurat passe dose med kollegaer og jobbting....og så nyter jeg resten av uken sammen med lillemann. Jeg ville heller ikke hatt han inn i barnehage ennå, men greit når farmora passer han hjemme.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...