*tyren72* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei i natt kom blødningen, og jeg er ikke i tvil lengre, denne blødningen er ekte og uten tvil så har jeg mistet :-( Uff så kjipt men hadde jo egentlig ikke store håpet om at det hadde gått så greit heller da så på en måte så er d litt bedre og ikke gå i den uvisse verden også. Så Lykke til alle sammen her inne også håper jeg at jeg kan snart komme inn igjen, mannen kommer hjem om 1 mnd så får håpe vi klarer det på nytt da.. :-)) Tusen takk igjen til allesammen som har støttet meg igjenom en vanskelig uke. Godt og ha slike som dere her inne... Stor klem fra meg...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Huff Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne, Tyren72 Har tenkt så mye på deg i helgen! Og hadde jo et bittelitte håp for deg... Et par positive ting er jo at kroppen din fungerer bra - den fikser opp selv! Og det at du har vært gravid nå - betyr ganske sikkert at du vil bli kjapt gravid igjen! (bare mannen din kommer seg hjem da!) Jeg håper du er tilbake her snart! Masse lykke ønskninger og god klemmer fra meg! DollyD
Musemor med tre søte små Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Så utrolig trist. Håper virkelig dere klarer det igjen på egenhånd. Lykke til videre. Sender deg mange stor trøste klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå