Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 har barn fra før av men føler meg helt dum når jeg spørr om dette for jeg skjønner meg ikke på alle forkortelsene her inne. er helt grønn jeg tydeligvis.. EL- egg løsning UL- ultrlyd OSV men hva er IKM- ? TR- ? PP-? OSV Takker for de som gidder å svare på dette dumme innlegget
Miss Snow Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Henger meg på deg! Jeg forstår ikke halvparten av det som skrives her inne. Det er tydeligvis nærmest rakettvitenskap å prøve på baby!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 ja sant hehehe. har barn fra før men skulle jo tro jeg fikk bran i oldtiden for jeg skjønner ikke halvparten.... hva er IKM og PP og TR osv HJELP OSS
Miss Snow Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg trooor IKM betyr dagen man forventer mensen. Dommedag, med andre ord PP er prøveperiode, veit jeg! TR aner jeg ikke.. Også er det er par til jeg har kommet over som jeg heller ikke forstår så mye av, men husker dem ikke i farta.
RWM Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 IKM - ikke kommende mens PP .- prøveperiode TR - tante rød SA - spontanabort MA - missabortion (correct me if I'm wrong)
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Dytta opp "Tipslista" igjen jeg nå. Der er mye nyttig info og allt en trenger vite. Lykke til med prøvinga
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2010 tusen takk. da er jeg litt mermed i svingene her nå skjønner jeg plutselig alt heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå