Gå til innhold

er lei meg..

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

det er nå snart 3 uker siden siste SA, vil så gjerne ha en baby inne i magen min, vil så gjerne ha en til, mn er så sliten av dette året som har vært, har som sagt vært gravid i 4 mnd tilsammen uten noe hell ut av to graviditeter. vet ikke når vi skal bynne å prøve på nytt her, vil ha d bedre med meg selv hvis jeg ikke er så lei meg så tror jeg skal fordøye litt d som har skjedd. var ho helsesøster for noen dager siden å da fortalte jeg henne alt, hun lurte på om jeg hadde noen å snakke med og synes det var en drastisk historie, jeg sliter veeeldig med at jeg så og holdt det lille fosteret... og så slapp jeg det bare ned i do:( å vasket opp alt blodet som var på meg, på gulvet, i vasken og nede i do, etter jeg var ferdig med det knakk jeg sammen. klarer bare ikke glemme at jeg holdt d i mine egene fingrer. vil ha den i magen min, vil ikke at ting skal være så tungt...

Fortsetter under...

Uff, kjære deg - -for en fryktelig opplevelse!!! Føler virkelig med deg...så utrolig trist at det skal være sånn altså. Skikkelig urettferdig føles det! Å ekstra byrde selvfølgelig å ha holdt den bittelille i hånden din...det var utrolig sterkt å lese...snufs...har mistet to jeg å, men i MA (utskrapning). Men det er vondt å tenke på de to, ja...

Jeg forstår at du helst vil bli gravid igjen så fort som mulig - samtidig tror jeg på at kroppen ikke blir gravid før den er klar. Å kanskje er den ikke klar hos deg enda? Kanskje trenger den litt lengre tid på å restituere seg etter et slitsomt år? Både fysisk og psykisk. Jeg håper du klarer å bearbeide tankene og sorgen din og komme til hektene igjen så fort du kan.

Jeg ønsker deg masse lykke til videre - husk at tiden går alltid videre - å med tiden så får man bearbeidet litt, selv om det kan ta lang tid.

Stor trøsteklem fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...