Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Måtte slutte å amme mini da han ikke gikk opp i vekt. Fikk uansett en liten skvett MM i ny å ne så jeg slapp å få spreng. Produksjonen ble stadig mindre og mini var ikke sugevillig så jeg fant ut det var på tide å gi seg for godt. Men i går (første dag uten MM i det hele tatt) ble mini syk med litt feber og urolig å masete helt ulikt han til vanlig. Var slik hele formiddagen og. Skulle prøve å roe han på bryste men han nektet som vanlig å suge men fikk sikkert i seg litt uansett. Noen timer senere startet han å bli bedre humør. Enda litt feber men blid, spiser bedre og sover ordentlig. Mistenker at han holder på og få tenner så det kan være det som plager men klarer ikke helt gi slipp på tanken om det var den lille skvetten som fikk han i bedre form. Noen med meninger? Var det en tilfeldighet eller skal jeg fortsette å trumpe i han en liten skvett hver dag? Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro i dette tilfelle.
_Løvemamma_ Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Du skal ikke se bort ifra at det er en sammenheng der:) Hva med å pumpe deg å gi MM på flaske iblandt?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Har vurdert det ja. Hvis det skal SÅ lite til er det verd strevet å pumpe ut en liten skvett. Regner med det kan blandes med NAN? Har ikke på langt nær nok i gjen til å gi et måltid
_Løvemamma_ Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Kan ikke skjønne at det skulle være noe problem å blande det med nan. Om du begynner å pumpe litt så går gjerne produksjonen litt opp igjen, så blir det kanskje ett lite måltid av det etterhvert:) Så får mini litt påfyll av antistoffer, det er så mye lettere å holde seg frisk da
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Kan nok ikke det. Får nok lett opp produksjonen i gjen men melka metter ikke lillemann uansett hvor mye det er. Har ikke næring i den. Men en skvett sammen med "ordentlig" melk kan kansje gjøre susen uansett
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Hvis du ønsker å amme så finnes det pulver du kan blande med melken som gir den mer næring. Men da må du jo evt pumpe et par måltider og blande pulver i og amme resten. Legen din vet sikkert om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå