Gå til innhold

Murringene fortsetter....jada....

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det liv....????haha...

Kjedelig å gå sånn å ikke vite når IKM er og nå er murringer/vondt mage og korsrygg beg igjen i kveld. Etter 4 dager og opphold fra i går...

Good Luck everyone=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager er bedre enn andre sier bare jeg. der er veldig opp og ned hos mange. og med meg i forhold til kvalmen og murringen i ryggen osv....

kan være helt fin om morgningen i ryggen og underlivet, og noen timer utpå dagen på jobb så kommer det....

kvalm, trøtt, sur, vondt. har bare lyst å gå hjem for ingenting er som det skal for tiden.....

håper hvertfall det viser seg at det er liv snart. for deg også :)

Skrevet

Lykke til, jenter! Håper det sitter hos dere begge. Jeg er et hormontroll for tia. Får nesten bare håpe det er graviditet, og at jeg ikke bare er sånn til vanlig. Da syns jeg isåfall veldig synd på samboeren min og elevene mine! Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, men det er vel kanskje mest for å tvinge meg selv til å ikke bli så gira. Jeg orker ikke begynne å teste før det går maaaange dager over når jeg skal ha mensen heller. Da blir jeg bare så ekstra skuffa.. :)

Skrevet

Hormoner,frustrert og lei...jaja. Denne evt graviditeten er ikke planlagt for vår del!! Egentlig passer det dårlig nå....og når gubben har stått opp med det gale bene i dag, så frister det ikke å begynne på nr 3. (nr 5.med de 2 han har fra før,de bor hos oss hannenhver uke)

Men er man så er man og da tar jeg imot!!! Jeg vet jo ikke når IKM er...trodde det var nå på onsdag, men testa neg i går...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...