Gå til innhold

Teste i morgen kanskje... Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt sikker på når ikm er pga ustabile sykluser, men forrige var på 31dager... har hatt allt mellom 27 - 42 dager...

Testa på torsdag med vanlig cb... da kom det en supertynn megasvaaak strek der + skal vere, så jeg håper det var et tegn på att jeg er gravid... er ikke helt sikker på om den streken kom før eller etter tidsfristen...

Mine syptom er:

- mye murringer/stikkinger i underlivet (7 dager)

- sure oppstøt (7 dager)

- vondt i korsryggen

dospringing (5 dager)

- vondt i lysken (7 dager)

- stikkinger i puppene (viss det er et tegn da, ikke øm) ( 2 dager)

- skiftende avføring (hard av og til, løs av og til) (7 dager)

- humørsvinginger

- hadde noe for ca 11 dager siden som var utflod, med noe rødt i (kanskje festeblødning, men var veldig lite rødt i)

- Har ikke fått en eneste kvise enda noe jeg alltid får 2-3dager før jeg får mensen, har vanligvis alltid ellers veldig ren hud

Bare ett problem er såååååå redd for negativ test :( ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har oxo disse symptomene...(noen av dem)

Spent jeg oxo!

Masse lykke til i morgen!! hold oss oppdaterte da...=)

Jeg tester ikke før til uka omTR ikke har kommet fo er ikke sikkert jeg har IKM før det...ikke sikker...

Skrevet

har samme symptomene selv og men tror det er for tidlig å teste ennå. er rett og slett redd for å teste for tidlig...

har symptomer som:

* kvalme som kommer i bølger ( blir alrdi bil syk og det ble jeg i dag. og i går under middag måtte jeg bare gi meg for jeg ble sååååå dårlig)

* humøret er helt på tryne (stakkars samboer og unger)liten tålmodighet og føler jeg bare har lyst å sitte meg ned å gråte av og til.

* murring i ryggen og stikkinger i underlivet (jeg har stikkingen og murringen på venstre side, men de aller fleste de har de på høyre. har det noe å si?, kommer ikke det bare ann på hvor egget har løsnet fra?)

*Trøtt som bare det og det er jeg ikke til vanlig. jobber i barnehage og er ofte livlige som ungene ( sovnet på sofaen for to dager siden rundt halv åtte etter at guttungen var lagt og våknet igjen i ti tiden, gikk på på do, pusset tenner, og bare gikk å la meg igjen, helt knust)

Jeg begynner å bli ganske sikker men vil ikke ha for store forventninger.

Har lyst å ta test men er redd for negativt resultat...

Kommer sikkert til å vente noen dager til....

ha en fin lørdagskveld videre :)

og maaaaasse lykke til til deg, krysser fingrer og tær for deg :)

Skrevet

Ha en fin lørdagskveld videre dere oxo!!

Vi må snakke sammen seinere om når det blir testing=)

hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...