gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Er ikke helt sikker på når ikm er pga ustabile sykluser, men forrige var på 31dager... har hatt allt mellom 27 - 42 dager... Testa på torsdag med vanlig cb... da kom det en supertynn megasvaaak strek der + skal vere, så jeg håper det var et tegn på att jeg er gravid... er ikke helt sikker på om den streken kom før eller etter tidsfristen... Mine syptom er: - mye murringer/stikkinger i underlivet (7 dager) - sure oppstøt (7 dager) - vondt i korsryggen dospringing (5 dager) - vondt i lysken (7 dager) - stikkinger i puppene (viss det er et tegn da, ikke øm) ( 2 dager) - skiftende avføring (hard av og til, løs av og til) (7 dager) - humørsvinginger - hadde noe for ca 11 dager siden som var utflod, med noe rødt i (kanskje festeblødning, men var veldig lite rødt i) - Har ikke fått en eneste kvise enda noe jeg alltid får 2-3dager før jeg får mensen, har vanligvis alltid ellers veldig ren hud Bare ett problem er såååååå redd for negativ test ;(
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har oxo disse symptomene...(noen av dem) Spent jeg oxo! Masse lykke til i morgen!! hold oss oppdaterte da...=) Jeg tester ikke før til uka omTR ikke har kommet fo er ikke sikkert jeg har IKM før det...ikke sikker...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 har samme symptomene selv og men tror det er for tidlig å teste ennå. er rett og slett redd for å teste for tidlig... har symptomer som: * kvalme som kommer i bølger ( blir alrdi bil syk og det ble jeg i dag. og i går under middag måtte jeg bare gi meg for jeg ble sååååå dårlig) * humøret er helt på tryne (stakkars samboer og unger)liten tålmodighet og føler jeg bare har lyst å sitte meg ned å gråte av og til. * murring i ryggen og stikkinger i underlivet (jeg har stikkingen og murringen på venstre side, men de aller fleste de har de på høyre. har det noe å si?, kommer ikke det bare ann på hvor egget har løsnet fra?) *Trøtt som bare det og det er jeg ikke til vanlig. jobber i barnehage og er ofte livlige som ungene ( sovnet på sofaen for to dager siden rundt halv åtte etter at guttungen var lagt og våknet igjen i ti tiden, gikk på på do, pusset tenner, og bare gikk å la meg igjen, helt knust) Jeg begynner å bli ganske sikker men vil ikke ha for store forventninger. Har lyst å ta test men er redd for negativt resultat... Kommer sikkert til å vente noen dager til.... ha en fin lørdagskveld videre og maaaaasse lykke til til deg, krysser fingrer og tær for deg
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Ha en fin lørdagskveld videre dere oxo!! Vi må snakke sammen seinere om når det blir testing=) hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå