Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg trodde jeg kunne google, men finner ingenting.
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Nå er det vel slik at alle er garantert plass om de oppfyller enkelte kriterier uavhengig av karakter... De er også garantert plass på linje de har søkt på (uavhengig av om det er første, annen eller tredjevalg), det de selv ikke kan styre er hvilken skole dersom karakterene er for dårlige!? (trur jeg) Her er forsøvrig reglene for Oslo, med lenker til supplerende informasjon. http://www.vilbli.no/4daction/WA_Artikkel/?ASP=6328905&Ran=5345&Niva=V&Tid=V2010&Area=3&TP=09-01-10&Bok=010362&Artikkel=011068
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Ja, det er nok sånn, men det var enkeltskoler jeg tenkte på. Vet at det var i avisene en gang i sommer, type hva det krevdes for å komme inn på de forskjellige skolene - ikke uttømmende, men en del av de med høyest poeng og sikkert noen av de laveste.. Men det er ikke mulig å finne det igjen.
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Sånn ja, nei da er jeg clueless, med mindre du fant noe i lenkene på siden der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå