Gå til innhold

Shit shit shit! Tror faktisk ikke det jeg ser....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning Lørdag 2.januar. 100% sikker (forrige lørdag). Og i dag, 7DPO, har jeg hatt ***lyserosa*** blod "down-under"!! Jeg har lest opp-og-ned i mente! om festeblødning, og jeg kan jo ikke tolke det annerledels enn at det er dèt dette er?

Har brukt ob da (uten at den har vært no nevneverdig full;), men det har ikke vært som en vanlig mensen for meg. Har aldri vært borti denne "typen" mens/farge før...?!

Har ikke menssmerter..... Og har hatt en del hodepine de siste par dagene... Strange......!

Noen som har tilsvarende erfaring? OG vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noen erfaring.. men jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning 1. januar. hadde hvertfall strekkbart slim. men bitte bitte litt blod.. igår. 8 dager senere trodde jeg mensen kom. hadde fått litt blod i trusa. satte på truseinnlegg. men d kom ikke mer. har skikkelig mensmurringer og kjennes ut som at mensen kommer når som helst. hatt det flere dager.. stikker og river i livmor område. er veldig trøtt. å vært små kvalm og uvel de siste par dagene.. har ikke tatt test..

Håper det er en spire hos deg (og meg)

når skal du teste?

Skrevet

Hei, og takk for svar :)

selveste IKM er vel LØRDAG 16.januar.

Veit ikke hva jeg skal tru jeg nå... ;) Har aldri vært borti denne typen blødning. Har lest mye om festeblødning i kveld, og mange beskriver det jeg har opplevd i dag! (med noen få unntak selvsagt, fra de som faktisk har fått TR).... Men men.

får se i morgen da. Om det fortsatt er der når jeg våkner, haha;)

Skrevet

som om jeg skulle beskrevet meg selv jo=)

Skrevet

åå??? :)Har du opplevd det selv? Nå/før?

Skrevet

Jeg har enten IKM onsd.6.jan eller 13.jan. Ganske sikker på at det er den 6. Men ingen TR, neg test i går og i dag...Trøtt,vondt i magen,oppblåst...litt vond korsrygg i ca 3-4 dager i uka som var. Så ga det seg i går og her sitter jeg å skjønner ikke en dritt!!

Skrevet

har de samme symptomene som dere bortsett fra at jeg ikke har hatt noe festeblødning som dere snakker om.....

men når jeg tenker tilbake så hadde ikke jeg det med første mann heller....

Jeg bare håper jeg er gravid nå og at kroppen min ikke spiller meg ett puss....

jeg er kvaml, stikkinger i livmorområdet, verker/murring i korsryggen, humørsvingninger opp og ned i humøret, ene øyeblikket er jeg så sur og forbanna at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg og i det andre øyeblikket har jeg bare lyst å sitte meg ned å gråte....

har ikke ømme bryster eller noe da............

tørr ikke å ta test, er redd for at den kan være negativ men hvis dette ved varer til neste helg så tar jeg en test

Skrevet

Oi guri,her kjente jeg meg igjen; trøtt, veldig humørsvingninger og verking i livmor området og EL 1. jan.

Prøver og ikke stresse så masse, har en 1 billigtest igjen fra testoman tilstandene i høst, skal spare den til 16 jan!

Krysser allikevel fingrene for oss alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...