Gå til innhold

Disse "Gravid" tablettene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det jo en brun, to kapsler og en hvit tablett..

Den hvite er en tyggetablet.. MÅ vi tygge den? Jeg klarer det ikke! Og har ikke gjort det en eneste gang.. Har det noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri tygget den jeg heller... Tviler på det har noe å si om man tygger eller bare svelger den.. Den vil jo løse seg opp uansett:)

Skrevet

Jeg klarer hverken å svelge eller å tygge den.. Bah !!!

Grunnen til at du skal tygge de er vel fordi kalsiumen i de opptas i munn/svelg, og ikke i magesekken.. Skal IKKE svelges ellers skylles unna med melkeprodukter !!

Skrevet

Unnskyld meg!

hvorfor følger det ikke med noe pakningsvedlegg, eller noe forklarende tekst på pakken. Det stod ingenting om hvordan de skulle tas. Jeg trodde også at man skulle svelge dem hele.

Skrevet

Titter inn fra 2 trimester. Hvis dere har av de "gamle" pakkene med de utrolig store ekle runde flate tablettene så kan dere dele de i fire og svelge hver del hel. Det har ingen ting å si.

Liflline har fått mye kritikk for de store tyggetablettene, og har i de nyeste pakkene sine laget denne i en vanlig pilleform. Da er de mye lettere å svelge hele.

Har en mor som jobber med dette, så dette er info som kommer fra de som lager det.

Skrevet

Slenger meg på kommentaren til Ønsker troll 2010. det har absolutt ingenting å si om du tygger de eller ikke. det viktige er at vi får i oss disse pillene.

Skrevet

Men de skal altså IKKE skylles ned med melk?? Oops! jeg tar dem som regel til frokosten med melk....:(

Krise?

Skrevet

Skal ikke den hvite taes om kvelden da?

Jeg svelger den hel jeg! Ellers risikerer jeg å spy opp igjen de andre! *Hehe*

Skrevet

Jeg pleier å ta litt saft i munn, mens jeg tygger den hvite. Får bort den ekle smaken da:)

Skrevet

Jeg tygger og svelger den hvite før jeg pusser tenn kveldene:) Aldri hatt noe problem med det jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...