Knøtte85 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Det er det jo en brun, to kapsler og en hvit tablett.. Den hvite er en tyggetablet.. MÅ vi tygge den? Jeg klarer det ikke! Og har ikke gjort det en eneste gang.. Har det noe å si?
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har aldri tygget den jeg heller... Tviler på det har noe å si om man tygger eller bare svelger den.. Den vil jo løse seg opp uansett:)
BlueDome Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg klarer hverken å svelge eller å tygge den.. Bah !!! Grunnen til at du skal tygge de er vel fordi kalsiumen i de opptas i munn/svelg, og ikke i magesekken.. Skal IKKE svelges ellers skylles unna med melkeprodukter !!
Limuna Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Unnskyld meg! hvorfor følger det ikke med noe pakningsvedlegg, eller noe forklarende tekst på pakken. Det stod ingenting om hvordan de skulle tas. Jeg trodde også at man skulle svelge dem hele.
Ønsker troll 2010 Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Titter inn fra 2 trimester. Hvis dere har av de "gamle" pakkene med de utrolig store ekle runde flate tablettene så kan dere dele de i fire og svelge hver del hel. Det har ingen ting å si. Liflline har fått mye kritikk for de store tyggetablettene, og har i de nyeste pakkene sine laget denne i en vanlig pilleform. Da er de mye lettere å svelge hele. Har en mor som jobber med dette, så dette er info som kommer fra de som lager det.
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Slenger meg på kommentaren til Ønsker troll 2010. det har absolutt ingenting å si om du tygger de eller ikke. det viktige er at vi får i oss disse pillene.
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Men de skal altså IKKE skylles ned med melk?? Oops! jeg tar dem som regel til frokosten med melk.... Krise?
Knøtte85 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2010 Skal ikke den hvite taes om kvelden da? Jeg svelger den hel jeg! Ellers risikerer jeg å spy opp igjen de andre! *Hehe*
MaddeOgLillegutt Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Jeg pleier å ta litt saft i munn, mens jeg tygger den hvite. Får bort den ekle smaken da:)
<3guttemamma<3 Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tygger og svelger den hvite før jeg pusser tenn kveldene:) Aldri hatt noe problem med det jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå