Gå til innhold

de som har mangen barn er lite smart

maria isabell

Anbefalte innlegg

dette er bevist hevder min bror (han leser mye)

eg vart så sint,med alle 1000 hormonene mine!!!!!!!

min store drømm er mangen barn:) når det er sagt har eg veldig gode karakterer fra skolen, et år gjekk eg ut som best av 60 elever:) og er stolt av dette...

eg har klart å skaffe ok karakterer når livet har vert svært travelt med 1 åring, ny tøff graviditet,ingen barnehagen plass til ungen, mitt eget bryllup og husbygging osv..klarte til og med å hale i land noen toppkarakterer også:)

så HVOR STÅR DET AT EN ER MINDRE SMART NÅR EN HAR MANGEN BARN?????

TENK Å SI NOE SLIKT!!!!!!

Fortsetter under...

Han har tydeligvis ikke lest nok.

Du får slenge tilbake at det å lese mye gjør tydeligvis ikke alle smarte :o)

Alle de stedene jeg har lest dette, så bunner de disse påstandene ut i at det er flere med lav utdannelse/mangel på utdannelse som får mange barn. Ikke omvendt. Hjernen forandrer seg ikke bare fordi en får barn. Han kan ikke være særlig smart selv om han tror det.

ja eg vart fryktelig sint!!!!!

men trur bare han var litt uheldig når han ordla seg:)

han er veldig smart lillebroren min:) han har hjulpet meg mye med mangen eksamener,han kan det meste:)

han er veldig snill og god også:)

det er jo logisk at en ofte har mangen barn der mamma har lav utdannelse, det er ekstremt tidkrevende og tøfft å få mangen barn, en kan jo være supersmart og ha mangen barn,men en har prioritert å få barn og legge utdannelsen på is:) høgere utdannelse tar tid og er krevende det også..mangen barn og 6-7 år på høyskole er vanskelig å kombinere:)

vet at du har klart det:) det er ekstremt bra jobba:) særlig når du har tatt utdannelse innimellom fødsler og nattevåke:)

eg har planer om høyere utdannelse,men det får bli etter eg er ferdig med å føde:) og kommer til å ta 3-4 år max:)

for meg er graviditet en 24 timers jobb, det samme gjelder små barn og utdannelse...

da velger eg 2 fulltidsjobber om gangen i steden for 3...altså, små barn og kulemage først og så litt større barn og bøker:)

Annonse

• 2 uker senere...

min bror våååger ikke å si slikt om meg iallefall....heller mener han att jeg og min mann aldri har hørt om prevensjon...type...nei min bror kan ikke måle seg med meg i allefall,sier han sjøl...han kan ikke skjønne hvor all energien jeg har kommer i fra...alt jeg klarer å gjøre på en gang...de på jobben min lurer på om jeg har symptomer på ADHD hahahahaah vel du vet vi damer vi kan ha flere baller i lufta på en gang...att folk sier de med mange barn er lite smart er bare å heve seg over...det som irriterer mest her er ALLe som er så inni grannskauen negativ til att vi ønsker mange barn...å en til igjen... husk de skal følges opp....osv osv blander seg i att man velger og ønsker åå få mange barn.....det irriterer...de har INGEN ting med det å gjør...stå på----be de bror passe sine egne saker så skal vi med mange barn passe våres saker...næmlig ta eget ansvar for våres barn...tenk så heldig vi er som får mange barn...det er inga selvfølge i dag....stå på og lykke til med alle dine små.....

det at du er lei all negativ kommentar kan eg forstå!

når eg fortalte at nr 3 var på vei var 90 prosent negative....eg er lei alle rede nå!

tenk bare når nr 4 og 5 kommer....da blir eg vel tussete av alle som skal mene så mye....

når en gald og lykkelig mamma forteller gode nyheter, hvorfor kan ikke andre glede seg sammen med henne da?

Hehe...

Jeg har snart 4 barn, ble ferdig utdannet barne og ungdomsarbeider da nr 2 var ca 1 1/2 år.. var da 23 år.....

Fikk nr 1 som 19 åring og 2 som 22 åring, 3 som 25 åring...

mistet en i SA som 26 åring.. Nå har jeg termin igjen om ca 5-6 uker og er 29 år...

Har planer om deltidsutdanning innen sykepleien når ungene er litt større... :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...