Knøtte85 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Noen som nærmer seg tiden med dilla på noe, eller som har fått dilla tidlig? Hva har DU fått dilla på? :-) Jeg har på appelsiner! :-P
maja-77 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg også!!! Spiser flere appelsiner om dagen, vet ikke om det er dilla--- men MÅ ha
Knøtte85 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Åååååe, jeg og!! Nam nam! Tihi.. Tror det er dilla ja! :-P
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Egentlig alt av frukt og grønt, men mest av alt appelsiner Og jeg var ingen frukt og grønnsak spiser for jeg ble gravid
mammaen til 2+1 Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 KALD Appelsiin..=) Denne gravide dama har helt egne 100% appelsin i kjøleskapet som INGEN får røre!!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Vann av alle ting Er ikke gla i vann til vanlig, men nå bøtter jeg innpå. Ikke lyst på brus lengre i det hele tatt selv om jeg er en ihuga brusdrikker til vanlig...
Knøtte85 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2010 Haha!! Det med vann er jeg enig i.. Jeg er ikke glad i vann til vanlig, og drikker MYE brus.. Nå smaker brus dårlig, og vann er kjempe godt!! Jeg er ikke særlig på frukt til vanlig.. Men nå er det kjempe godt!! Funny!! :-P
iok med sønn <3 Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Jeg elsker grønne epler <3 nam nam... spiser et eple om dagen, og det gjorde jeg absolutt ikke før. Sårlig med det ja. Ellers kjøpte vi noen sykt gode appelsiner i går, så det skal jeg smake på nå. Søtsaker er jeg ikke så gira på nå (var sykt gla i d før!!) men surt gotteri, det er godt på en lørdag, men KUN da. Så jeg synes jeg er flink jeg hehe... Ellers er jeg veldig lat med tanke på mat å sånn.... Jeg har jo alltid likt å lage mat, men nå er det lite som frister. Har dere det slik? Men i dag skal jeg få indisk hos noen venner <3 Det er jeg helt klar for! Håper det smaker like godt nå!! hehe
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 10. januar 2010 #12 Skrevet 10. januar 2010 salt lakris...... iskalde stenfrie druer fra kjøleskapet... yami :-) .... glemte...de må være grønne !! ( og druer har jeg aldri synes vært så godt... )
meg83 Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Salt lakris her også!! Har hørt at det skal være ganske vanlig?! Svart Dent er f.eks. veldig godt =) Har fått litt vondt i magen til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå