xxxJulianexxx Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg går meg litt "vill" der og har lyst til å prøve noe nytt. Hva "må" dere kjøpe når dere handler på Body Shop?
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Elser den fotserien de har med scrubb og skikkelig fet krem. Husker selvsagt ikke hva den heter akkurat nå.
*Rutletutt* Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Aloe-serien deres er veldig bra - ansiktskrem, ansiktsvann og rens.
tante grusom master of law Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Body Lotion og dusjsåper i alle mulige farger og lukter!
mamarama og lille banan Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Shea Body Butter og Shower Creme, samt Vitamin E eye creme, og Volume Mascara Innimellom kommer det spennende limited editions på produkter som Body Butter, som Raspberry og Peach, og nå er det jo salg Jeg jobber der, så er "flink" til å prøve ut produkter.
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Brazil nut og kokos bodybutter:) Brukte også kakaostick til å smøre magen med under graviditeten. Kjøpte foundation der idag, lurer på om den er bra:)
erteposen + 4 Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg bruker en kombinasjon av c og e vitamin serien deres. Er avhengig av c-vitamin scrubben. Bruker e-vit til rens, c-vit til scrub, c-vit til dagkrem og e-vit blanda med apotekets a-vitamin krem til natta. Ellers elsker mannen min barberkremen, og body butteret er populært. Jeg liker den helt nøytrale, men kokos butteret er det mange kjendiser og andre som driver i bransjen sin favoritt.
Monajenten Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Sminkefjerner, kamomille tror jeg det er, og aloe vera ansiktsvask.
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Body butter med kokos "smak"... Appelsin er også kjempegod!
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 mamarama og lille banan: mener du er fra trøndelag en plass? Hvilken Body Shop butikk jobber du på?
*Rutletutt* Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Ja, og alle dusjsåpene de har er også knallgode:-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Jeg kjøper bodylotion pumpeflaske med sheabutter. Lukter godt. Også kjøper jeg en sånn stick med brunfarge og litt shimmer som man kan smøre på en blek kroppe uten at det blir særlig ujevnt, også dusjer man den bare av. Den må heller ikke tørke. Synes den er kjempekjekk nå som jeg er relativt nybakt mamma og sjelden har tid til å smøre meg med selvbruning og ta solarium;) Sånn megabrun blir man ikke av den sticken, og har man litt farge fra før vil den ikke ha særlig effekt. Jeg er for tiden likblek, så jeg ser forskjell
mamarama og lille banan Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Prøvde å sende deg pm, men det gikk ikke! Hvis jeg skriver hvilken butikk, er det ganske lett å finne ut hvem jeg er
Tante Blås Squaw Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Jordbær-serien med skrubbekrem, dusjsåpe og body butter )
OsloMor Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Ingen, jeg hater bodyshop sine produkter. Kvaliteten er ikke god nok for meg dessverre.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 enig med oslomor. body shop er ikke min smak
xxxJulianexxx Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor svarer dere da? Hvis dere ikke har noen favoritt? Hvilke produkter bruker dere?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 jeg svarer mest fordi jeg kjeder meg noe sinsykt og ikke vil bake kake
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #21 Skrevet 9. januar 2010 For noen mennesker gjelder kun de dyreste produktene..alt annet er dritt i dems øyne...
xxxJulianexxx Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #22 Skrevet 9. januar 2010 Gå nå og bak kake. Ellers kommer du deg aldri i seng;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå