Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Vinterdresen til barnet mitt begynte å bli for liten. Så idag kjøpte jeg en ny i en størrelse større. Den var helt ok, men armene og bena var såpas lange at de måtte brettes opp. Tror dere at den kan brukes i barnehagen, eller bør jeg kjøpe en ny dress i samme størrelse i et annet merke(størrelsen som er en mindre blir for liten) ? Er det vanlig at barnehagebarn har utedresser som må brettes opp i perioder? Håper på svar, særlig viss det er noen her som jobber i barnehage
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Hvis foret kommer ut vil jo vann og fukt bli dradd inn i dressen... Er den ikke bare litt posete da? Kan vel ikke være så stor forskjell på to størrelser???
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Synest selv at det var litt merkelig at det var såpass stor forskjell. Men den nye dressen var ganske lang på armene og beina. Må vel heller kjøpe en ny i samme merke som jeg hadde før, bare en størrelse større, da må det gå bra for tror det merket er litt annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå