Gå til innhold

Om man spiser f.eks 1 kakestykke hver dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger man da på seg mye? Om man er relativt aktiv ellers på dagen, men ikke får trent noe særlig (aktiv som i løping opp og ned trapper, støvsuging, ryddig o.l) Spiser veldig sunt ellers hele dagen.

Eller om man spiser 1 skolebrød? Om det var et greiere eksempel.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Om kakestykket har 400 kalorier vil du i løpet av ca 18 dager legge på deg et kilo, 180 dager 10 kilo og et år ca 20 kilo, om ingen av kaloriene blir forbrent, og blir overskuddsenergi. (en liko er 7000 kalorier)

Skrevet

Huff, mange, mange kalorier i kakestykker!

Ja, man kan fort legge på seg mange kilo over tid da.

Spis heller noe sunt, og flere små måltider utover dagen, og gjem kakestykket til lørdagskosen.

Skrevet

Det kommer an på hvor mye du spiser ellers på dagen... Totalt antall kalorier som teller. Hvis et kakestykke er alt du spiser på en dag, så blir du drit tynn...

Skrevet

Si at jeg spiser usunt 3-4 dager av 1 uke, så spiser jeg jo sunt ellers på dagen, men det blir ofte litt nugatti, kjeks, sjokolade, smågodt e.l, o.l på de dagene. Men som sagt, så spiser jeg også sunt på dagen. Er sjeldent jeg sitter i ro hele dagen. Flyr rundt på jobb osv. Her hjemme på kveldene sitter jeg en del i ro. Kanskje jeg går på mølla (forbrenner ca 300kcal hver halvtime når jeg trener på den) Den går jeg på kanskje 1-3 ganger i uka.

HI

Skrevet

Er det såå vanskelig å la det ligge da?

Skrevet

Du bør vel vite nå om du er tjukk eller ei?

Skrevet

Jeg er 159cm høy, veier 48kg ca. Ikke så veldig med muskler hehe.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...