♥ DAME Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 17 år Vi har kjøpt ny nå, så jeg vil prøve å få litt for den jeg har. Ser nå at en ny koster 24995,- Hva ville dere ha gitt?? Det er en rammemadrass på sokkel. To enkle madrasser 90x200, en dobbel oppå der + overmadrass.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Ingenting. Med midre den renses veeeeeldig godt da!
Odine! Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg tror ikke jeg ville kjøpt så gamle madrasser, med mindre de var veldig billige, og jeg hadde dårlig råd.
Monajenten Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Du har hatt den i 17 år, og så kjøper du ny selv og forventer å få en del for den du har? (Som igjen er 17 år??) Hehe, tenker du skal være glad om du får gitt den vekk, jeg:-)
♥ DAME Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Madrassene har jo blitt mykere med årene, hehe. Men er jo god å ligge i enda. Kanskje det hadde vært lurt å kastet den doble overmadrassen og heller solgt de to enkle som jeg aldri har vært i kontakt med
♥ DAME Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2010 Neeei, tenker ikke på å få en god del for den, men en symbolsk sum
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 17 år??? det tror jeg ikke ville betalt mye for. til nød 500 kr. Men da måtte den ha vært renset og den skulle bare blitt brukt som gjesteseng med ny overmadrass. Skulle jeg kjøpt seng til meg selv, skulle jeg kjøpt en ny, eller en som var lite brukt. Det var mitt ærlige svar;)
Mom2Two Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 En 17 år gammel seng hadde jeg nok gitt bort til noen som trengte den.
Lykkepålandet Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Hadde gitt bort de to madrassene du aldri har vært i kontakt med. Selg det for et par hundrelapper på finn mot at det hentes. Syne sikke noe om å selge senger. Hadde ikke kjøpt noe noen andre har ligget i uansett om jeg fikk det gratis..
♥ DAME Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk for svar alle sammen Tror jeg henger opp en lapp om at den som vil ha sengen eller deler av den, kan få det hvis de henter det selv. Resten går på dynga, hehe For å være ærlig selv, så hadde jeg aldri kjøpt en brukt seng selv, som mange har "hatt seg i" mange ganger, hehe ))))
1881 Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 17 år gamle madrasser selger man bare ikke! Er ikke sikkert det er noe bra og gi de vekk heller, pga at man kan f.eks bli verre om man har ryggproblemer. Jeg ville kjørt de på fyllinga, men du orker kanskje ikke det selv og vil bli kvitt dem på raskest mulig vis??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Ingen ting. Kjøper ikke andres senger..
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 10. januar 2010 #14 Skrevet 10. januar 2010 Selv ville jeg ikke kjøpt den, er ikke min greie med brukte fremmende ting. Men det er nok noen på finn som sikkert vil gi en liten sum, eller på gis bort siden.
♥ DAME Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2010 JEG orker ikke "rydde" de vekk. Altfor tungt for meg Men mannen min kjører store biler i jobben, og søppeldynga er ikke så langt herifra. Så jeg er ikke ute etter å bli kvitt de på raskest mulig vis nei. Tenkte kanskje noen trengte dem.... Jeg gir klær til polen også jeg )) Vil si jeg er et godt menneske
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. januar 2010 #16 Skrevet 10. januar 2010 Hvis du legger den ut på gis bort på finn.no, så kan jeg love deg at du får mail!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå