Gå til innhold

Lillestrøm området?

Ibenkreps

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !

Jeg bor i Blaker, men jobber i Strømmen. Har termin 9. september og blir 41 et par uker etter dette.Dette er da mitt første svangerskap, så her det lite med erfaringer fra før ;) Vet om en til som ble 41 i januar og som har termin sent i mai og hun har en datter fra før...

Gratulerer med ditt første svangerskap. Spennende!

Terminen min er 17 Juli. Krysser fingrene for at allt går bra. Selv om jeg har to fra før, starter jeg liksom litt på nytt siden det er så lenge siden sist. Ny mann har jeg også :-) og for han er det den første. Bor i Rælingen jeg.

• 2 måneder senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Hallo!!

Ikke så mye respons på treff - ser jeg - hva med å legge det inn under BIM treff, Akershus?

Jeg jobber fortsatt - og avtaler fra uke til uke - både jobb og manuell terapi timer - så ikke så lett for meg å avtale lang tid i forveien. Bekkenet gjør sitt til at jeg må tilpasse dager og gjøremål underveis.

Kommer gjerne på BIM treff - om det passer - og formen er bra!!

Håper det går bra med deg :o)

• 3 uker senere...

Annonse

Har vært i elendig form i flere uker nå så jeg ser bare frem til fødselen som blir den 7 Juli. Mulig det er bedre sette opp et treff etter barna har kommet? Har vært koselig å bli kjent med noen som er i samme alder og som bor i samme området.:-) Tror ikke jeg kommer meg på noe treff før jenta mi er født. Kan sette opp et treff på siden til dinbaby når den tid kommer.

• 2 uker senere...

Hei igjen!!! Håper du hadde en fin opplevelse - skjønte at du skulle ha KS - svarte deg på et innlegg om galle problematikk på 3.trim.

Spent på å høre hvordan du har hatt det - og om det står BRA til med deg og prinsessen!!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...