Gå til innhold

4 dager over IKM tester fortsatt negativt!!!! arrrgh

Anbefalte innlegg

Gjest høstmamma? :)
Skrevet

testet negativt igjen i dag, ikke testet siden torsdag.

tr bruker alltid å være on time. føler virkelig at jeg er gravid også, tydelige murringer i magen, og veeldig trøtt. Bruker bare å kjenne det i korsryggen når jeg får tr, så ingen tegn på at den er i anmarsj heller.

Noen som har testet positivt etter mange negative tester??

Håper sånn at det kan være en liten spire..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på du.. Sitter her og har testet negativt igjen. Hadde IKM torsdag. Føler meg skikkelig gravid. Mange symptomer som jeg ikke har til vanlig rundt tr/ikm... Skjønner ingenting. Gledet meg faktisk til å ta en test i dag for jeg var sååå sikker på at den var positiv!

Tr er alltid presis hos meg også. 30 dagers syklus og ettermiddagsankomst.

Møkkakropp!

Skrevet

huff ja, gledet meg jeg også, tenkte at nå måå jo det vise.. men sånn er det. Også er det jo ingenting annet å gjøre enn å vente å se.

Skikkelig møkkakropp! Får vel se an over helgen da, blir sprø om jeg får ennå en negativ test.

Håper du har bedre lykke på neste test da. Heldig de som får klart svar allerede før IKM

Skrevet

Jeg oxo!

Temmelig sikker på at jeg hadde IKM på onsdag,ingenting.testet neg fredag og i dag morgen.

Men jeg har ikke fulgt med på når mensen er her for det var evt ikke meningen å bli gravid...kan jo hende at IKM er onsdag 13 for min del. Men vi får se...tester til uka om ingen ting skjer!

Har att skikkelig mens vondt i magen i ca 3 dager og noe i ryggen, så ble det bra igjen i går!!!???hmm.....

Lykke til jenter!!

Skrevet

5 dager over nå. arrgh

samboeren sier at det kan være en cyste, at det er derfor det gjør vondt i eggstokk området... ?

Tror jeg må bestille en time hos gynekolog om tr ikke kommer snart.

Murrer noe vanvittig i magen, ikke konstant men litt til og fra. Vi er hvertfall flere i samme båt da:) kan jo håpe så lenge tr uteblir.

Det kjennes helt annerledes ut når jeg har mensen til vanlig, og da får jeg alltid vondt i ryggen. Ingen tegn til det ennå hvertfall.

Vi skal på champagne lunsj i dag, tør jo ikke drikke, så får vel bare kjøre jeg da.

Skrevet

Akkurat som meg akkurat nå; IKM på torsdag, men negativ test samme dag. Sitter med all verdens symtomer, men føler liksom ikke at jeg er gravid allikevel.. Er jo egentlig ikke "prøvere", men kjører den bombesikre prevensjonsmetoden "trygge-dager", i påvente av at vi skal klare å bestemme oss for om vi ønsker 2 eller 3 barn.. Men hvem vet; kanskje "problemet" løser seg selv? :-)) Venter et par dager til med å teste tror jeg, om jeg klarer da.. Er jo så utrolig nysjerrig av meg og jo mer jeg tenker tanken på at jeg kan være gravid, jo gladere blir jeg.. Kjente jo jeg ble skuffet av den negative testen, selv om det ikke var planlagt.. Men kvalme, oppkast, utallige turer på toalettet, oppblåst mage og den utrolige trøttheten kan vel kanskje være tegn på at noe er på gang, eller kanskje jeg bare ønsker å kjenne symtomer? :-)

Skrevet

Oi, spennende dette her, jenter!

Jeg tester meg igjen i morgen tidlig. Testet ikke på morgenurin i går. IKM torsdag som sagt.

Min kjære samboer mener at det kanskje er stresset rundt dette som får tr til å utebli. Men vil nå ikke si at jeg stresser.. Har bare et kjempe ønske om å bli gravid :)

Ønsker oss alle lykke til!!!!

Skrevet

Ja dette er kjempespennende dager framover.. blir jo dag 6 over IKM i morgen. Jeg har heller ikke testet på morgen urin noen av dagene, men det står jo at det ikke skal ha noe å si.

Jeg må jo nesten teste i morgen, er jo veldig vanskelig å la være, men blir så skuffa når den ikke er positiv :(

Si fra hva som skjer med deg da Lykkelill84! :)

Skrevet

Ja ser vi er flere.. Jeg er ca 7 dager åver ikm å testet negativ i går.. Å noen dager før d å noen dager før d.. Svir like mye i mammahjerte hver gang man får negativ test.. :(

Har lyst å være gravid, at jeg bare har sent utslag på testene. Men er jeg ikke det vil jeg bare ha tr så jeg kan fortsette å prøve.. .

Skrevet

Testet nå på morgenurin og cb (ikke digital)

NEGATIV!!! Jeg spyr snart av negative tester... !

Enig med deg, Julia_håper på spire at om jeg ikke er gravid så vil jeg ha tr så jeg kan fortsette prøvingen. Men har et håp om at jeg tester sent da. Men håpet er for min del ute. Er nok noe annet enn en spire som forsinker tr hos meg.

Hvordan gikk det med deg høstmamma? Masse lykke til fra Lykkelill

Skrevet

Lykke til alle sammen!

Jeg er 2 dager over ikm (den lengste syklusen min var på 43 dager i fjor, så jeg regner etter den siden mensen ennå ikke har kommet).

Tok g-test for 2 dager siden (ikke morgenurin), og den var negativ.

9.januar fikk jeg skikkelig murring og har det ennå. Vet ikke om jeg tør å teste meg igjen i morgen, eller om jeg skal vente til helga for å være helt sikker på at det ikke er mensen som prøver så hardt å komme seg ut.

Skrevet

Jeg er nå på dag 6 over IKM. Har faktisk ikke orket å teste i dag, svir som det blir sagt her sånn innmari i hjertet når man får det negative svaret. Kan jo håpe at syklusen er litt lenger enn normal, men tror egentlig ikke det heller.

Jeg har nå bestilt gynekolog time, fikk ikke tid før 28 jan.. Lurer på om det kan være noe annet galt siden tr ikke kommer. Ikke ett eneste tegn på at tr er i anmarsj. Så det er veldig rart.

Hva tenker du er problemet Lykkelill84? du tror ikke at du kan være en av disse sein testerene??

Krysser fingrene for oss da!

Skrevet

Huff, jeg vet ikke. De to andre gangene ble jeg gravid med prevensjon så testet ikke før etter 1-2 uker over ikm.. HÅPER jeg er "sen-tester." Har hørt om andre som har forsinket tr og det har vært cyster, stress, forandret døgnrytme osv.. Men jeg har ingen av disse tingene så lurer på hva som skjer..

Krysser fingrene hardt for oss!!! =)

Skrevet

Tror dette er en tråd hvor det ikke er meningen at vi skal teste positivt.. Testa selv i går og den var negativ.. Til tross for at vi ikke planlegger å bli gravide nå, kjenner jeg jo nå virkelig at lysten er der, og det har i allefall fått fart i 2 eller 3-debatten her hjemme.. Men fortsatt ingen tr og jeg er da virkelig ALDRI forsinket?! Har vært veldig travelt før jul og omgangssyken rett over nyttår, kombinert med lite søvn så kan det jo være at kroppen spiller meg et puss.. Men håper jeg bare er litt "sen" jeg også, og dersom syklusen tuller (som den tydeligvis gjøre), så kan man jo si takk og farvel til de såkalt "sikre periodene" vi har lagt inn.. Men lykke til til dere andre; tror og håper jeg kan få overtalt mannen til å begynne å prøve aktivt på nr 3, og da blir jeg nok hengende en del her inne:-))

Skrevet

testet negativt i dag jeg også!! er det mulig??

fortsatt ingen tegn til tr.

er det noen av dere som har hatt cyster?

Jeg har jo hatt masse stikkninger siden etter EL, men lurer nå på om dette er er cyste. Leser jo om mange som tester sent pos, typ 2 uker over IKM så kan jo leve i håpet til det motsatte er bevist.

Det bare er så utrolig kjipt å ikke vite.

Om jeg ikke er gravid så kan jeg hvertfall få tr, slik at man kan begynne å prøve neste syklus :(

Håper på en høstbaby... :(

Skrevet

Huff of huff dette er slitsomt! Pyton å ikke vite og pyton å vente på en forandring. tr eller spire.

Jeg skal prøve å ikke teste igjen før torsdag. 1 uke over ikm da..Har en test liggende.

Cyster tror jeg vi får hver mnd(?) Men de sprekker og kommer ut med tr. Tror jeg! Og hvis de ikke sprekker så kan det forårsake forsinket tr osv..

Aner ikke hva jeg skal gjøre. Er så fortvilet. Er liksom blitt satt på pause her. Ingen prøving eller spire..

Murringer ved skambenet, ømme bryster, kvalmebølger, luft i magen, metallsmak i munnen osv.

Iiiik...

Prøver å holde meg opptatt hele tiden så jeg ikke skal tenke på det, men vanskelig når jeg konstant kjenner "symptomene"...

Håper på høstbaby her også!!!

Skrevet

Venter også fortsatt på tr, men ingen tegn til henne.. :(

Testet negativ i dag morges.. :( Nå gidder ikke jeg teste mer..

Sist tr fikk jeg 4.desember.. Syns denne syklusen er alt for lang.. :(

Skrevet

Jeg tester igjen i morgen. Siste testing for meg også!! Hadde siste tr 8.des og har ALLTID 30 dagersyklus..

Lei av å gå å vente nå, men leser at det er flere av oss da.. Kroppen er rar! :(

Skrevet

Jeg har hatt 2 cyster før. Da gjorde det veldig vondt rett ovenfor vagina. Føltes som en kul hadde satt seg fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...