Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bør jeg kjøpe?

Snuppis er 7 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er godt fornøyd med baby-bjørn sin, den former seg mer eller mindre etter babyens kropp, og har ligge funksjon. Kan også kjøpe en sånn fargerik lekegreie til å feste på. Ser ut til at babyen min også trives oppi der. Eneste vippestol jeg kunne ha tenkt meg istedet for den må være fisher-price med sånn vibrasjonsgreie på, for jenta vår elskerr å bli rugget som de fleste andre babyer;)

Skrevet

Vi har også en fra Baby Bjørn, som kan stilles i tre forskjellige 'høyder', en for soving, en for spising og en midt imellom. Synes den er veldig grei for da kan hun sove i den i stuen på dagen, uten å få vondt i ryggen (hun er bare 3,5 uker, og bør jo ikke sitte noe særlig). Vi fikk den i julegave av svigers, og siden vi egentlig hadde tenkt å vente litt me då kjøpe vippestol så har jeg ikke satt meg inn i hva annet som finnes på markedet, så har ikke noe å sammenligne med, men liker den iallefall godt, og hun synes det er kjempeflott å få sitte i stolen å se på vinduet :)

Skrevet

Pluggen vår er nå 8 1/2 mnd og har brukt babybjørn-vippestolen sin masse. Både til soving, spising og som avveksling. Veldig fornøyde.

Skrevet

Babybjørn vippe stolen er den beste vi har hatt, uten tvil:-)

Skrevet

Vi låner en baby bjørn vippestol av et vennepar og det er helt topp. Når prinsen var mindre kunne jeg sette han der hvis jeg skulle spise eller noe annet hvor det er praktisk å ha 2hender. Hvis han ble urolig var det lett å vippe på stolen med beinet eller gi han litt oppmerksomhet.

Nå når han er større (nærmer seg 7mnd) så brukes den nesten bare til måltidene. Han får alt av fast føde i vippestolen og det har han gjort helt siden vi begynte med første smaksporsjon av grøt. Det er helt perfekt spør du meg. Jeg har begge hendene fri til å gi han mat og han ligger passe bakoverlendt til at maten ikke bare detter ut igjen hvis han åpner munnen samtidig som han ikke setter det i halsen.

Det er dessuten veldig lett å ta av og på trekket for å vaske det, noe som må gjøres med jevne mellomrom etter gulping og grising med mat

Skrevet

Selv har vi BabyDan sin vippestol, men hadde jeg visst bedre og ikke tenkt så mye på pengene ville je heller hatt en BabyBjørn:) Den er mye bedre syns jeg. Så anbefaler deg virkelig å kjøpe en slik. Den koster litt, men det er jo godt mulig å finne en fin en brukt på finn :)

Skrevet

henger meg på de andre her.

Baby Bjørn sin er super, hadde den til førstemann og nå bruker vi den til snuppa. Kjempe fornøyd :D

Skrevet

Vi har også babybjørn sin vippestol :) Veldig fornøyd! Finnes i mange fine farger, og den lekegreia man kan kjøpe med å feste på synes lillemor er utrolig fengende. Det sies også at den er ergonomisk riktig for babyen, da den former seg riktig til kroppen dems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...