Hvitveis Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hei, Har vært prøvere siden 2005, blitt gravid 3 ganger men dessverre mistet alle gangene:o( Har vært til utredning og ingenting er galt med noen av oss, vi er nå igang med prøverør, men har heller ikke lykkes der ennå. Nå begynner vi å bli veeeldig fortvila og lei. Jeg er født april 1978, mannen min september 1977, vil vi noen gang bli gravid og fullføre et vellykket svangerskap, evt når? Og hvor mange barn ser du i vente? Håper virkelig noen har tid, lyst og bry til å spå meg. Klem
Sanna28 Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Ser en gutt på dere. Kommer ikke med det første, men innen 3 år. Jeg tror ikke dere får flere biologiske barn enn ham. Dere bør slå dere til ro med det ene barnet dere får og glede dere masse over det. - Tror dere kommer til å adoptere eller få fosterbarn når gutten blir 4-5 år. Det kommer til å gå bra med gutten deres og han er veldig smart (allerede som barn), Jeg ser ham i en bra stilling som voksen (jurist, noe innen finans, ingeniør el.l.). Har du prøvd alternative behandlinger? Akupunktur el.l? Prøv å ikke stress så mye - og ikke bli stresset av folk rundt dere som "maser" på at dere snart må få barn. Lykke til
Hvitveis Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Takk for svar sanna28. Ble litt lei meg da jeg leste dette...håper og tror vi blir gravide og får oppleve å bli foreldre før det har gått ennå 3 år. Syntes det var veldig lenge til!!! Håper også at vi får flere biologiske barn da dette alltid har vært en stor drøm for meg da jeg kommer fra en skikkelig storfamilie selv. Tiden vil jo vise...men jeg er optimist;o) Uansett 1000 takk for at du tok deg tid. Klem
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Du må ikke bli lei deg. Det kan godt hende det kommer flere barn. Men hvis det bare kommer ett, så gled dere masse over det! Får håpe jeg tar helt feil og at dere får mange barn!! )) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå