Zap Mama Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg var gravid i 10. uke med planlagt nr. 2 og i dag fikk jeg kraftige blødninger og vonde rielignende smerter og har nok mistet det Flere som har opplevd det samme? Jeg blogger og har blogget om det i dag, besøk gjerne http://www.mariamohn.blogg.no Er trist i dag, men prøver å se positivt på det - kroppen støter vel fra seg det som ikke er som det skal.
EleResa Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Nei og nei!! Det var trist å lese! Jeg har ingen ord som kan trøste deg i en tid som denne - kan bare si at jeg tenker på deg! Varm hilsen Helen
Mor til 1, snart 2! Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Uff, så trist lesning . Føler med deg.
ღ askepott ღ Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Veldig trist ja... Lykke til videre Naturens måte å ordne opp på, selv om det ikke er så mye trøst i det nå klem
Tezz78 Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Hei! Så trist for deg.... Opplevde det samme i slutten av oktober, var da 7 uker på vei. Syns det var grusomt, selv om det var tidlig. Ved 1 graviditet opplevde jeg kraftige blødninger i uke 10, men det var muligens en tvilling sa de, for det gikk helt fint. Nå i høst gikk det altså ikke like bra.... Nå er jeg 5 uker i morgen, og har problemer med å glede meg.... Syns det er rart at det høres så lett ut for folk rundt- dette med at hvis man mister så tidlig er det liksom ikke noe.... Syns det må være lov å være trist jeg!
Corneliuss Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Sef at det er lov til å være trist!! Jeg har aldri mistet men har ingen problemer med å sette meg inn i situasjonen. Tenker på at det kan gå galt hver eneste dag jeg! Her får du all sympati i alle fall!! Lykke til - og håper at du blir gravid igjen så snart du ønsker det.
<3guttemamma<3 Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Så utrolig trist.. ved 10 uker er man tross alt et lite stykke på vei, og man rekker å drømme og planlegge så mye:( Føler med deg, og håper du blir fort gravid igjen. *trøsteklem*
snartmammapåny Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Føler med deg!! Mistet min i går. Føles litt meningsløst og kjipt å måtte begynne på nytt på en måte. Håper du blir fort gravid igjen iallefall!! Så er du nok tilbake på 1.tri in no time!
vimsa .-) på overtid Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 sender mange gode tanker til deg. har mistet selv, to ganger, og det er vondt og trist. alle gode tanker til deg idag!!!
Zap Mama Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk for alle tilbakemeldinger, setter stor pris på det. Det er godt å få støtte fra folk som vet hvordan det er, det er mange..! Vi prøver igjen og satser på å være tilbake om ikke lenge. Er så rart hvordan man innstiller seg på alt, planlegger permisjon, tenker på navn osv.. Men sånn er det bare! Føler med alle dere andre som også har mistet! Vi gir oss ikke
Trultemor73 Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Hei! Så utrolig leit. Har opplevd å miste i uke 10 selv. Det var i 2001. Jeg hadde termin 19. Januar 2002. Jeg hadde utskraping fredag og så var det jobb igjen på mandag. Jeg hadde selvfølgelig fortalt alle på jobben at jeg var gravid og de viste at jeg ikke kom torsdag pgs. blødning. Synes det var så leit å fortelle alle at det ikke hadde gått så bra. Heldigvis ble jeg fort gravid igjen og fødte en vellskapt jente april 2002. Det hjalp veldig, men litt slitsomt å gå gravid så mange mnd. i strekk. Ble jo bare en liten sorgpause i mellom. Psykisk var det veldig godt å bli gravid fort igjen, men ikke fysisk. Har tenkt mye i ettertid at hadde jeg ikke hatt aborten, ville jeg ikke hatt den nydelige jenta jeg har i dag. Jeg har blitt veldig nærvøs ved senere svangerskap. Er jo så redd for å miste igjen. Nå er jeg i mitt 3 dje svangerskap etter aborten og heldigvis ikke opplevd flere spontanaborter. Er nå i uke 26. Lykke til og jeg føler med deg i sorgen. Tenker stadig vekk på spontanaborten min og hvor lei meg jeg var da. Hadde jo nesten planlagt konfirmasjonen til babyen alt (litt overdrevent, men bare litt, he, he).
Zeke Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Ville bare sende deg en stor trøste klem, veit akkorat hvordan det er , så bruk tiden på å sorge litt det er lov, så skal du se det ordner seg neste gang. Klem
corazon Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Jeg vil bare si at jeg tenker på deg. Har to barn og er gravid i mitt tredje svangerskap. Er nå i 10 uke. Våknet opp og hadde litt lyse rosa blod når jeg var på toalettet. Ble kjempe nervøs, håper ikke at det er no galt. Har noen hatt litt blødning tidlig i svangerskapet før?? Cora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå