Gå til innhold

:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå lei av å være deppa. har vært det helt seiden tidlig tenårene..:( men blir verre jo eldre eg blir.:( på grunn av at eg har vært veldig uheldig og eg oppsøker vel ting som ikkje er helt bra for meg. har eit barn men er ikkje sammen med barnefaren, eg liker han og han liker meg men han er så redd for å bli såra at han tar ikkje sjangsen til å bli sammen med meg. ka skal eg gjør? kan jo ikkje tvinge han helr. Er mangen som ikkje behandler meg bra, og eg trur det er derfor eg fortsette med å være deppa. Folk har for store forventninger til meg osv. Har så lite lyst å være aleine og har vært det lenge, men den einaste eg vil være sammen med er barnefaren:(( har vært forelsa før og komt over det, men han her er en eg ikkje kommer over, er ikkje sånn skikklig forelska heller men føler at det stikker dypere enn det, at eg virkelig elsker han, har ikkje følt det sånn før:( Eg veit at han liker meg på samme måte egentlig for vi tenker ganske likt. men han er ikkje klar for å bli far heller så komplisert. går aldri ut lengre heller. alt eg gjør er å prøve å greie skulen og være heime med barnet, det gjør at eg føler meg fanga. kan ikkje gjør som eg vil lengre. er bare 20. får dårlig samvittighet når eg går ut og, føler at eg må være perfekt. noen råd ang han barnefaren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...