En Prins + Prinsesse Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Betyr det at jeg er gravid da? Hadde det kommet noe strek i det hele tatt om jeg ikke hadde vært gravid? det jeg mener er: kan det hende jeg ikke er gravid selv om det var en svak strek der? har tatt tre tester, alle viser en svak, svak strek.....
Corneliuss Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Sannsynligvis. Strek er strek. Men vent til i morgen tidlig og ta testen med morgenurinen så vet du mer sikkert. Lykke til =O)
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 jeg tok den med morgen urinen i går , da var den svak positiv, også tok jeg den midt på dagen i går, den var svak positiv, å så tok jeg den nå for en time siden, å da var den også svak positiv....... med forrige babyen var den veldig sterk da!! derfor jeg lurer litt..
2tettebabyer Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 om det viste svak strek etter kort tid (5 min) så er du nok gravid :-) ta en sånn test som sier ikke gravid, eller gravid.. synes de er bedre :-) da vet du jaffal sikkert :-)
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Skulle nesten gjort det da... men er ingen butikker åpne nå.. skal til legen på tirsdag.. skal ta en test da.. så da er det vel sikkert ?!!??
Corneliuss Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 He he... =O) Regner med at du ikke har så lyrt til å vente... Se om du finner en vaktåpent apotek. Pleier å ha et i alle byer. Der får du sikkert tak i graviditetstest fra Clearblue (som sier gravid / ikke gravid og med antall uker på vei).
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2010 hvilken apotek er det som har åpent nå a tru ?? noen kjeder ??
:) ! Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 En strek er en strek. Spørs om det bare er litt lite mengde hcg i urinen enda! Når jeg tok min første test den ene dagen var det en svak svak strek. Veldig svak, bare så vidt jeg kunne se den. Tok en test til et par dager etterpå, da var den fortsatt svak men syntes jeg kunne se den litt bedre! To dager etter der igjen var det en sterk strek Så jeg var gravid, og er nå 10+1 uker Så du er nok gravid!
Tezz78 Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Hadde ikke tvilt her nei Tre tester med svak strek, skal MYE til for at det var no galt med alle tre! Mine to første var også meeeeeeget svake..... Men tok til slutt en digital, og da var det heeeelt tydelig
Corneliuss Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Hvor bor du? Varierer fra by til by. Du kan ringe opplysningen. De pleier å ha oversikt. Hvis du bor i Oslo er i alle fall disse åpne: - Apoteket tilknyttet Legevakten i Storgata - Apotek ved Jernbanetorget (ligger rett ovenfor inngangen til Byporten) - Tror også apoteket på Ullevål Sykehus er åpent Men det pleier å være apotek åpent i alle byer (noen steder tror jeg det går på rundgang hvem som har helgeåpent)
Seeya Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Fant selv ut jeg var gravid forrige Lørdag.. med en billigtest, som visste nesten svak skyggestrek. Og clear blue som viste tydelig kryss. Tatt flere billigtester etter hvert denne uken, og streken har blitt sterkere og sterkere.. Så strek på 3 tester vil jeg si er gravid gratulerer!
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2010 Jeg tok også tre billigtester.... tok bilde av 2 av de så dere kan se... grunnen til at jeg lurer er at i forrige svangerskap var det sto veldig sterke streker.... men se på dette da: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/454353/offset/16 De ligger på side 3 ...
:) ! Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Du er garantert gravid De testene var mye sterkere enn de var hos meg de to første gangene jeg tok! Tror jeg tar meg den friheten å gratulerer deg jeg
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 10. januar 2010 #14 Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer! Den ser MEGET positiv ut i mine øyne ) Når har du IKM? Hvis du har testet tidlig -kan det jo være derfor den er litt svak? Lykke til med bebis i magen, klem DD
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2010 ååh =) tusen takk for at dere så på det... og tusen takk for gratulasjoner =)=) er så glad at jeg griner her ;)
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 10. januar 2010 ikm, hva er det igjen? hehei stund siden jeg har fått med meg noe her nå :P
E84 Skrevet 10. januar 2010 #17 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er i nesten same situasjon som du.....jeg har tatt en test, men den tok jeg på kvelden den var positiv, jeg og samboeren min vart så nysjerrig om om de var sant så eg tok en til på etter noen timer igjen, selv om de står i bruksanvisningen at en enten skal ta den første dag rundt mensen eller på morningen! Jeg er oven en uke forsinket med mensen. Så nå er spørsmålet mitt, viser testen riktig siden jeg IKKE fulgte instruksene som sto der?? Dette er helt nytt for meg, om det stemmer er det min første graviditet
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 10. januar 2010 jeg er kanskje ikke den rette å spørre siden jeg lurer sånn selv.. hehe.. men det høres jo beldig ut som du er gravid siden du har gått en uke over med mensen.... og siden du fikk positiv test... hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en test i morgen tidlig (morgen urin) og følg bruksanvisningen.. hvis du er usikker, så reis til legen å ta en test.. jeg har fått time hos legen på tirsdag, å da tar jeg en test og snakker litt med legen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå