Anja83 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hva synes dere om navnet Adam til en norsk-koreansk gutt? Storesøster på 9 år heter Sarah. Synes det er helt håpløst med guttenavn, og vil ikke ha et topp 20-navn. Vil heller ikke ha et altfor sært navn. Liker Adam bedre og bedre, og til og med muligheter for å overtale mannen. Men alltid moro med tilbakemeldinger fra andre.
prebs Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er ikke glad i det (uten noen god "grunn", egentlig), men det står godt til Sarah - som er kjempefint.
Miranda C Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Både Sarah og Adam er kjempefine navn, som passer bra sammen, og som passer bra til en person med den nasjonalitet som du beskriver )
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Syns Adam sammen med Sarah ble veldig gammeltestamentlig.
Anja83 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2010 Takk for svar alle sammen! Fortsatt halvannen mnd til termin, så heldigvis kan vi tenke litt mer. Men holder fast på at jeg liker Adam.
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Kjempefint navn som er enkelt å si. Passer bra til Sarah.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Helt fint til Sara, men jeg kjenner en svenske som heter det og han sier Åååådam, så hehe, det er morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå