Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stad skulle jeg hjelpe mannen med å løfte noe tunge greier, og midt i løftet fikk jeg kjempevondt nederst i magen også kom kvalmen.. Aldri opplevd det før.. Gikk over etter noen minutter...

Kan det være farlig å løfte tungt så tidlig? Er i uke 7...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har opplevd det samme, men når jeg løfter ting over 10 kg i grunnen :P når jeg løfter min datter på 13 kg får jeg veldig ubehag nederst i magen! så jeg vet i grunnen ikke om vi burde slutte å bære så mye? :P man strammer jo alt som er av muskler nedi der så :) jeg prøver å ikke løfte for mye nå hvertfall...

Skrevet

Jeg ville ikke risikert det.

Skrevet

Off... jeg er ikke noe flink til å la vær å løfte. Jeg jobber i barnehage og må løfte mye hele tiden... Heldigvis så vet hun ene jeg jobber med at jeg er gravid, så hun hjelper meg litt med å legge de... Men problemet er jo at vi har ei som ikke skal løfte i det hele tatt på jobb, å da er det jo litt vanskelig å la de to andre damene ta hele jobben :S

D verste er når barna kommer springende mot meg og tror jeg kan hive d opp i lufta. Det er det slutt på når du er 3 år altså!! hehe... Men jeg vurderer å si det på jobb, slik at de har litt mer forståelse for ting å tang... men syns det er litt tidlig enda?? Er 8+3...

Men sjønner dere. Jeg er jo ikke 100% på jobb da...

Skrevet

Hei jenter :) Off jeg og er så redd for å løfte for mye...

Jeg har akkurat begynt i ny jobb, i barnehage. Det er på 0-3 års avd. og det er jo mye tunge løft der- alt fra legging, stelling og opp og ned fra stolene. Jeg prøver så godt jeg kan med å legge forholdene til rette for at de skal klatre opp i stolene selv og at jeg setter frem en "liten trapp" slik at de kan gå opp på stellebordet selv. Jeg sier til de andre på avd. at dette er godt for deres grovmotoriske-utvikling pluss mestrings glede :) Meeen det er noen løft jeg abselut bare må ta.. Jeg er bare 5 uker på vei og er ganske redd for å miste. Jeg mistet i uke 7 (SA) i sommer...Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!? Syns liksom det er fortidlig å si det til de på avdelinge !? Jeg har bare jobbet der en uke og føler jeg ikke yter 100%... Meeen tunge løfte må vi prøve å ungå :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...