sajam Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Vurderer meeeget sterkt og selge min Teutonia Mistral i fashion brun 2009mod, med softbag, stelleveske(den nye store typen m/flaskevarmer bl.a.), ekstra regtrekk, fotpose til sportsdelen og bøyle til sportsdelen. Det sitter og en tinkafu koppholder i brunt på vogna. Jeg kjøpte vogn med utstyr for ca 7500,- fra lilleprinsen.no i høst, men ikke "brukt" før i desember. Med "brukt" mener jeg en kort trilletur ute og tre hele turer på handlesenter. Hvor mye kan jeg prøve og få igjen for den?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Du bør sjekke hva den evt koster nå hvis den er på salg.. Men jeg hadde forsøkt å legge den ut for 5500,- jeg, og presisert at det er en norskkjøpt vogn med kvittering. Det er det mange som legger vekt på, samtidig som det ikke er lett å selge brukte vogner om dagen. Slet selv med min TFK i flere måneder, ingen som var iteressert overhode, så fikk jeg mail herom dagen fra ei som kjøpte den uten å prute .... Noen er rare ;-)
sajam Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Om noen skulle være intr. er det bare og si i fra altså ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå