Klar for nr2 **med spire** Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Tok av p -plaster 6 desember. fikk mensen rett etter det. varte 3 dager. blødde mye... har aldri hatt regemessig mens. å hadde laaaange sykluser før jeg ble gravid med han som blir 2 i mars. 1. Januar hadde jeg litt slim med bitte litt blod i. igår fikk jeg litt blod i trusa. Veeeldig lite. regna med at mensen kom. men ble ikke mer. idag har d kun kommet bitte litt gul oransje utflod på truseinnlegge. kjennes ut som at mensen skal komme når som helst. å d har d gjort i flere dager. føler meg hoven der nede å sikkelig murringer. stikkinger i sia som kommer å går.. veldig trøtt. kvalm/uvel. fått litt melk i ene brøstet. men d kan jo komme å gå opptil 2 år etter at en slutta å amme.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Den er litt vrien å svare på må jeg si, spesielt siden du ikke har en regelmessig syklus. Kan vel hende at livmora "renser" seg litt, eller "harker" litt etter bruk av p-plaster? Jeg hadde noe lignende da jeg slutta på pilla, men etter første mens så ble ting normalt igjen.. Vet ikke om dette var noe til hjelp? Men likevel så kan det jo være tegn på graviditet også.. Tror jeg er like forvirra som deg
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 har kun brukt plasteret i 2 mnd. men gikk på cerazetta før det igjen. før jeg ble gravid hadde jeg en syklus mellom 1 og 4 mnd. er ikke altid like lett å skjenne den kroppen
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2010 skulle stå skjønne
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Nei det er sant, den gjør akkurat som den vil selv om vi vil annerledes.. makan
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 ble litt tullette skrevet hovedinnlegge. men det slimet jeg hadde 1. januar var strekkbart. kunne strekke det flere ganger. tok ikke EL test. men tyder d ikke på EL da? så en liten blødning 8 dager etter EL.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde tolket det som EL slim ja, i høyeste grad.. Den lille blødningen er ikke godt å si hva er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå