Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg gikk på do i sted. Det var litt rosa i utfloden min :S Kom litt må også. Hva skjer ? Er 9 uker å har masse symptomer. Men kan jeg miste nå ? Har ikke noe vondt heller. Bekymrer meg for den minste ting..... off!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Litt rosa utflod er helt normalt, og betyr ikke nødvendigvis at du mister. Slimhinnen i livmorhalsen hos deg er nå så oppsvulmet og blodsprengt at den godt kan komme litt rosa utflod. Men så klart, er du veldig bekymret så ta kontakt med en lege.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Tuusen takk for svar! Det hjalp veldig. Jeg tenker alltid det verste. Ja jeg spurte nettopp mamma å hun sa det samme : ) Da tror jeg at jeg slapper litt mere av. Men kommer det rødt blod så vil jeg nok kontakte legen. takk : )
solbarn Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Har hatt rosa utflod mange ganger alt. Det var veldig skremmende i begynnelsen og legen fikk vel kanskje litt mange telefoner fra min kant. Sansynligheten er at du ikke trenger å bekymre deg. Det er veldig lett å bekymre seg hele tiden fordi det er jo ikke noe annet som vi tenker på. Jeg må ærlig innrømme at jeg sjekker papiret hver eneste gang jeg går på do. Men her sitter jeg da, snart 12 uker på vei. Knerten vet jeg at er der fordi jeg fant hjertelyden her hjemme på torsdag. Bare 4 dager siden sist rosa utflod. Ta det med ro og kos deg. Er du redd, ringe legen. Ønsker deg alt godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå