Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har vi prøvd i 1 år å få 3 babyen vår...Jeg har brukt 1 år med første jenten min(fra et annet forhold ,hun er 11 år) så har jeg min 4 år gammle sønn med min nåværende samboer.Vi brukte 3 år før vi klarte det.Vi bestemte oss å prøve på en unge til før det er for sent for meg.Jeg er 37 og han 46 år.

Det som gjør meg frustrert er at no virker han null intressert.Flere mnd no jeg har sagt at no burde vi ha sex siden jeg kjenner at jeg har eggløsning,då trekker han seg vekk og sier han ikke vil eller at han føller seg ikke bra.

Senest i går hadde vi den diskosjonen.Jeg hadde mensen den 2o desember til 24 desember og fikk eggløsning på torsdag.Jeg kjenner det når den kommer og hadde mye slim.Før denne dagen har vi hatt sex nesten annenhver dag.Men no plutselig vil han ikke når han vet at eggløsningen er der.Hva er vitsen med at jeg tenker på flere barn og planlegger litt og idet helle tatt tenker på det når han plutselig stopper opp når det er mest viktig å ha sex???? skjønner jo ingenting lenger.Spurde han i går om han ville ha flere barn eller om han ikke ville mer.Han svarte ikke,bare gikk i fjøset.???? ihva i helsiken skal jeg gjøre??? hva er det som skjer her???Føler at det er noe som skjer som han ikke vil fortelle meg-...Noen gode råd på hvordan jeg skal klare å snakke med han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere trenger definitivt en åpenhjertig samtale... :)

Har vel ikke noen direkte råd, men et spm..??..

Du sier dere har sex ca annenhver dag, men så trekker han seg unna når d er EL. Vet han når d er, eller sier du ifra ??

Tror kanskje jeg vil anbefale, på generelt grunnlag, at dere har sex på d jevne. Vær blid, aktiv/ta initiativ og sexy, og ikke nevn EL og baby.

Tror d er lite sexy for mange menn å føle seg som en "sæd-donor", om du skjønner...

Lykke til !!

Skrevet

Ja nevnte for han i går at jeg hadde eggløsning...

Tror du har rett der at jeg burde kanskje ikke si det eller snakke så mye om det.Og ja han trekker seg når jeg nevner eggløsning..

Takk for råd:))

Skrevet

Jeg tror også du bør holde det for deg selv når du har eggløsning.. Siden dere har brukt så lang tid på dette så kanskje han har utviklet prestasjonsangst? Kanskje han er skuffet for at dere ikke får det til, og vil ikke skuffe enda en gang?

Skrevet

tror det er mye fornuftig og riktig i det dere sier...

tror du og din mann trenger en god og avslappet samtale om dette og finn ut av ting og tang og at dere er enige...

og ja jeg kan skjønne det at det kanskje kan være en slags "turn off" for menn hver gang fruen kommer og sier ja nå er jeg klar er du klar, hvis du skjønner?????

Skrevet

Ja tror nok vi trenger en liten prat ja....men han er jo enig at han vil ha flere.....men skal innrømme at jeg begyner å lure..Kanskje han bare sier det for å gjøre meg glad??? vet ikke..men skal snakke med han i dag.Akkurat no er han på fjellet å letter etter sauene våre..vi driver gård.Tror faktisk det ligger litt der og,han stresser veldig mye..er mye beskymret for dise dyrene osv....vi har og hatt mye utgifter på gården den siste tiden som vi ikke reknet med.Tror det kan være det og at når jeg sier at jeg er klar og han tenker bare utgifter??? kanskje det er slik?? Uansett så skal jeg prate med han i kveld på en stille og fin måtte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...