<3 Herman <3 født 08.12.2009! Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hei! Jeg fødte den 8 desember, og alt gikk helt perfekt. Blødde litt i starten men gikk fort nedover til at jeg bare kunne bruke truseinnlegg, men nå har jeg plutselig begynt å ble veldig mye igjen,'i natt blødde jeg ut to nattbind, og det stopper heller ikke, bare renner virker det som.. Det har også vært litt "klumpete" blod, og har litt mensmurringer.. Så lurer jeg på om det kan ha noen sammenheng med at vi har hatt sex, har hatt det to ganger etter fødsel, en gang i jula og en gang nå nylig, men siste gangen tok jeg en angrepille.. Lurer på om det kan ha noe med det å gjøre, blir litt engstelig når det skal blø så innmari mye!
Nory Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg opplevde også en større blødning ca en mnd etter fødsel. Lurte faktisk på om jeg hadde fått mensen tilbake. Har i ettertid sett noen har sagt at det vil komme en blødning når skorpen på såret etter morkaken løsner, og det er etter noen uker. Kanskje det er det?
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Hei, her har det samme skedd.. Jeg fødte den 12.desember og fem uker etter begynte jeg og blø igjen.. Terodde først det var mensen men, nå er jeg usikker... Har blødd siden lørdag og et tar seg bare mer og mer opp... Nå er det mye!! Og jeg har også sett klumper. Ringte legen og skal ditt i morgen.. Han ville sjekke at jeg ikke har rester av morkaka i livmoren.. da det kan fårekomme. Jeg har hatt vondt i magen som kommer og går som kjennes ut som etterrier så han ville finne ut av det... Er litt uggen i tillegg. Han sa at når man får en kraftig blødning så lenge etter fødsel burde man kontakte lege. Og pass på så du ikke får feber da må du eventuelt på legevakt. Kunne være infeksjon i livmoren.. Vi har også hatt sex.... fem ganger faktisk. Kanskje det har en sammenheng da? hmmmmh.. lykke til. jeg er spendt for i morgen dagen! håper jeg kan slutte og blø snart er LEI!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå