Alessandro+baby i magen :) Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er 11 + 1 idag og jeg kjenner ingen flere symptomer lenger...blir litt sånn bekymret av det . Før var jeg kvalm og vond i hodet og øm i puppene og alt mulig rart og plutselig er det borte, nå har jeg bare treg mage og ikke noe mer. Kansje det er på tide at de ble borte ikke vet jeg , er førstegangs gravid og lurer på alt , blir bekymra over alt og jah... Sikkert bare meg som er dum her.. Noen flere som har det sånn??
solbarn Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er straks 12 uker på vei. Har stort sett ingen symtomer lenger. Puppene er mindre vonde, kan spise det jeg har lyst på igjen og mer. Var selv redd. Bestilte meg en doppler og fikk den i posten dagen etter. Så jeg fant den lilles hjertelyd på torsdag. Det var utrolig deilig. Det er ikke uvanlig at mye av symtomene blir borte etter hvert. Husker det fra første gang jeg gikk gravid også. Det var 6-7 uker jeg gikk og lurte på om det var noe der eller om jeg bare inbilte meg det. Så kom ultralyd, jeg så og kjente sparkene samtidig og derfra og utover var det sparkingen og det at etter uke 22 begynte magen å komme. Hvis du er kjempe bekymret kan du jo bare ringe og snakke med legen din. Jeg er så heldig at jeg har fått lege med ultralyd aparat. Så jeg har sett babyen flere ganger alt. Bare spør de fleste andre, alle er veldig bekymret en periode. Denne gangen hadde jeg også en hel uke der jeg ikke hadde noen symtomer. Det var mellom uke 6 og 7. Var helt sikker på at alt var gått i vasken. Fikk endelig rotet meg til å ringe legen og fikk ultralyd. Det merkelige var at symtomene mine kom tilbake med en gang jeg fikk se at det var hjerteaktivitet og en liten krabat i magen som hadde vokst. Så det er rart hva vi greier å inbille oss. Bare fordi jeg var overbevist om at alt var over og at jeg ikke skulle bli mamma lenger, ble symtomene borte. Man kjenner jo etter hele tiden. Og det er ikke så lett å tenke på så mye annet. Hehe. Håper alt ordner seg for deg. Lykke til og ha en god helg.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk for svar . Jeg går rundt å er kjempe bekymra hele tiden men det er bra det er flere som ikke har noen symptomer nesten hvor kjøte du doppler aparat hen ?? og hvor mye kostet den ?? klem
solbarn Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 http://www.mamut.net/fosterpuls/ Det kostet 499 og 125 i porto. Det krever at du er tålmodig hvis du skal bruke det. Ikke vær redd hvis du ikke finner noe med en gang. Då må presse litt ned og sikte proben litt under skambeinet. Greit å finne sin egen puls ute ved en av sidene først, så vet du hvoran det høres ut. Synes det var veldig greit. Du kan bruke vanlig fuktighetskrem, men jeg synes faktisk at aloera gele funket mye bedre for meg. Utrolig deilig lyd. Samboeren synes det var kjempe gøy. Roet meg veldig ned og jeg synes det absolutt var verdt pengene sine.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 ... jeg har ikke vært særli kvalm i det siste.... 4-5 dager... Men jeg er trøtt da... lurer på om jeg kan glede meg over at kvalmen er over eller om det er skummelt... skal til lege uansett til uka.. så da får jeg jo svar på det... Faktisk ble jeg litt kvalm nå... tihi.. har vist ikke spist ordentli idag.. kanskje derfor... jeg er i uke 11.. tenk om jeg kunne bli i form igjen, funke liksom... det hadde vært noe det :-D
MizzaM Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Kjøp heller dopleren på amazon.co.uk... Der gir du 280 inkl. frakt fra england til norge:)))!
MizzaM Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Kjøp heller dopleren på amazon.co.uk... Der gir du 280 inkl. frakt fra england til norge:)))!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå