Gå til innhold

Friends vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om friends sine vinterdresser er små eller store i størrelsene? Jeg synes kansje det virker som om de er litt små, hvertfall ikke store. Men jeg har ikke så mye peiling egentlig...... Noen som har erfaring???

Skrevet

De er ganske så normale vil jeg si... Friends vinterdress har kommet bra ut i tester, men vil gjøre deg oppmerksom på at den er stiv som fy. Barnet kan jo ikke bøye seg - da er det iallefall tungt å komme opp igjen. Men man får jo hva man betaler for.

Hilen barnehageansatt.

Skrevet

Tror også de er normale i størrelsen, ikke store i alle fall.

Min sønn på 3,5 synes den er veldig grei å ha på seg, den er ikke stiv. En god dress til en billig penge.

Skrevet

Jeg synes de er bittelitt mindre i størrelse enn reimadressene, men den er ikke liten i størrelse for det. Jenta mi på tre har en sånn dress og hun elsker den. Klarer godt å bevege seg i den og hun har enda ikke vært våt eller kald når hun har hatt den på. Hun drev med treklatring tidligere i vinter i den. Den ble ikke ødeligt og hun beveget seg kjempefint så jeg forstår slett ikke det med at den skal være stiv. Har tidligere KUN hatt reima og jeg må si jeg er like fornøyd med denne dressen. Og så er det jo ingen ulempe at den er 1100 kroner rimeligere. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

jeg har også reagert på at friends dressen er litt liten i str, men når det er sagt, synes jeg den er kjempebra! sønnen min har hatt en reima og en friends i 2 år på rad nå, og jeg synes faktisk at friends dressen tåler mer enn reima! reima er fin på myk snå, men aketurer i leira tåler ikke reimadressen! den revner fort og er ikke særlig slitesterk... jeg jobber selv i bhg der de fleste har reimadresser, og 4 av dressene har rett og slett revna, og det bare i løpet av denne høsten/vinteren! så neste år blir det kun friends sin dress som kjøpes inn her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...