januar-jenta Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg visste at vi har de genene ifht tvillinger...for det var visst tvillinger 3 generasjoner tilbake i familien. Men siden ingen har fått det så har jeg ikke tenkt så mye over det! Når jeg var på scanning på tirsdag var jo et egg på 16 mm på den ene siden og på den andre siden var det 15,5. Så da lurte jeg jo litt på hvilken side eggløsningen kom til å skje...siden gynokologen sa på vesntre side siden den eggposen viste 16 mm. Igår scannet han før jeg ble inseminert...og det var 2 eggposer. Den ene drev og sprakk når jeg var der og den andre var sprekkeklar! Så dobbelt sjans for at iallfall et egg skal bli befruktet og feste seg:) Nå krysser jeg alt jeg ahr for at januar er måneden det skla skje:) Jeg har jo bursdag neste helg også....så siden jeg ikke fikk verdens beste julegave så kan jeg heller få verdens beste bursdagsgave synes jeg!!! God helg jenter:)
Månestråle75 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Oj! Så spennende. Tenk om det blir to babyer på deg )
Gjest johmon Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Oi, så spennende da. Ønsker deg masse lykke til og skal krysse fingrene for deg:-)
mamman&prinsessene Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Så spennende, håper det går din vei :-)
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Ååå dette var virkelig lovende og spennede nyheter Jeg krysser alt jeg har for deg og for at det skal gå denne gangen for deg. God lykke ønsknings klem fra meg til deg
StorkeMammaen Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Så utrolig spennende!! Du er jo tross alt januar-jenta, så det bør jo klaffe nå! Lykke lykke til, og ikke bli altfor desperat etter jakten på symptomer nå da, kan jo bli sprø til slutt. Håper virkelig det sitter for deg denne gangen. (Jeg kommer fortsatt ikke inn på mailen, utrolig frustrerende, håper jeg får fikset det en gang, eller opprette en ny mail?) Klemmer fra Tina
Pollyanna67 Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Oj, så spennende! Med 2 egg burde det vel være dobbelt så store muligheter:) Håper det klaffer for deg denne gangen, januar-jenta!
Snupperella81 Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Så gøy, perfekt tid å bli inseminert på også da:-). Akkurat når det slapp. Jeg håper jeg får to egg nå å. Har blitt satt på pergotime selv om jeg har eggeløsning fra før. Da er det vist en liten sjanse for flere egg. Har tre mislykkede ins. bak meg, også måtte vi hoppe over desember pga jula. Så nå er jeg virkelig klar for en graviditet her. Lykke til, også regner jeg med at det blir bursdagsgave på deg.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Så herlig med to egg! Da må du jo ha supre sjanser Nå er jeg på dag 5 etter inseminasjon, og er på ufrivillig symptomjakt igjen...selv om jeg hadde lovt å la være denne gangen...men jeg prøver å holde meg "travelt" opptatt med både jobb og morsomme ting på fritida, for å slippe unna disse masete tankene, og det ser ut til å virke bedre enn ved første forsøket i alle fall
Barnedrøm Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Wow så herlig januar jenta. Dette lover godt! Det er jo din måned :-) Så krysser fingre og tær for at det går denne gangen. Og kanskje blir det 2 små spirer :-) Masse januar lykke til !!!!!!!!!!!!
januar-jenta Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk for alle go'ord her inne.... det gjør meg veldig glad å være inne på siden her med så mange go'ord og støttende "skuldre". Alle er jo i lik situasjon og vet hva alle prater om...iallfall nesten:) Nå er det 4 dager siden inseminasjon og jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Men klarer ikke helt da...tenker jo hele tiden om at "nå...kanskje det er nå det fester seg...jeg håååoper det:)"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå