Gå til innhold

kallt, vad skal man ha på seg???

Anbefalte innlegg

Hei

Kan ju ikke bare være med som fryser i denne kuldeperioden?

Førsøker desperat at finne varme klær å ha på meg, men lykkes ikke. Er ukomfortabel i bukser (er i 7 mnd). Bruker derfor mest kjoler, men finner ikke noe varmt å ha på benen... Kjøpte noen ullstrumpebukser i meget stor strl, men det er ikke heller noe som fungerer bra.

Noen som har shopping tips??

Emelie

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141244667-kallt-vad-skal-man-ha-p%C3%A5-seg/
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:)

Håper du har fått varmen i deg, men vil bare komme med et lite tips: Sist jeg var gravid var det midtvinters- og jul, og tights og topper/kjoler var mest komfortabel. Men kaldt ja, selv med ull strømpebukser. Det jeg gjorde var å kjøpe sånne tykke "leggvarmere" som var laange. Disse brukte jeg som "strømper" når jeg skulle ut. De rakk fra ankelen og helt opp til skrittet.

Har senere fått tips om å strikke magebelte/ hofte-og rumpevarmere (!!) som man har rundt magen og er så bredt at det liksom ser ut som en litt sid genser....?? Så kan man ha en jakke /genser over der igjen eller noe.. vet ikke hvor praktisk dette er,men varme gjør det sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...