Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en datter som vokser veldig fort. Kansje litt raskere enn gjennomsnittet. Hun er nå 3 år om noen måneder men må bruke str.5 år i klær. Jeg må derfor kjøpe ny vinterdress da denne i løpet av noen måneder er blit for liten Hun trekker en del i bredden og ikke bare i lengden. Hun er solid og kraftig bygd, men egentlig ikke noe særlig fett på kroppen, selv om benbygningen er kraftig. Derfor lurer jeg på om jeg bør gå opp til str 6 år snart, og heller evt brette opp armer ben på dressen, enn å kjøpe str 5 år som garantert snart er for lite igjen. Hva ville dere gjort?

Blir glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolldressene kan du regulerer og "heise" opp i livet - så denne dressen fungerer bra om man vil ha stor. Den er også passe tynn i stoffet til at en stor dress ikke blir ubehagelig å ha på. Kommer med ulldress inni. Så et stort pluss er at du også kan bruke dressen som vårdress. Strikken rundt håndledd og fot kan ikke brettes...dressen poser seg mer i armer og ben...den er mer laget for å vokse i. Føttene regulerer du selv rundt ankelen.

Om du velger å kjøpe en annen dress så vær obs på om du får vottene inn i dressen når du bretter armene. Flere dresser vil bli for trange rundt håndleddet når man bretter armen opp.

Skrevet

Takk for svar:) Hvilke butikker får man kjøpt Troll dresser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...