Skedsmo(r) Skrevet 9. januar 2010 #1 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er ingen kaffe eller te drikker, men suget etter noe varm drikke i disse kalde vinter dager er veldig stort. Jeg er veldig glad i frukteen fra Lipton. Kan jeg unne meg en kopp av den i ny og ne? Noen som har noe te anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaønske Skrevet 9. januar 2010 #2 Del Skrevet 9. januar 2010 Du kan unne deg ein kopp i ny og ne uten dårlig samvittighet. Men du bør være klar over at i Liptons frukte er det også svart te som inneholder koffein, så overdreven drikking av det er ikkje gunstig. Det finnes mange veldig gode og velsmakende frukteer uten koffein. Eg er avhengig av "blåbær youghurt"-te, den smaker fantastisk godt :-) Den kan kjøpes i Bergen øverst på Galleriet, i Oslo kan den kjøpes på kaffè/te baren på oslo city (husker ikkje kva butikken heter). På Kinsavik frukt og grønt i Bergen har de også et stort utvalg av frukte uten koffein. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibarnet2010 Skrevet 9. januar 2010 #3 Del Skrevet 9. januar 2010 Nypete er også koffeinfri og veldig god:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineMarie Skrevet 9. januar 2010 #4 Del Skrevet 9. januar 2010 Og all grønn te, det er jo supersunt med masse antioksidanter i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaønske Skrevet 9. januar 2010 #5 Del Skrevet 9. januar 2010 grønn te er veldig bra, men det inneholder koffein det også- så supersunt er det nok ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineMarie Skrevet 9. januar 2010 #6 Del Skrevet 9. januar 2010 ikke den jeg har ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 9. januar 2010 #7 Del Skrevet 9. januar 2010 Enn Yogi te, kan man drikke det? Elsker den type te.. og er jo ikke noe tilsetningsstoffer i den som regel. Selges på helsekosten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk Nilsen Skrevet 9. januar 2010 #8 Del Skrevet 9. januar 2010 Rohi Bush er rød te, den er koffeinfri. Du får den ofte i ulike smaksvarianter. Svart og grønn te er det koffein i, det er mer i svart enn i grønn, men det er langt mindre enn i kaffe. Hvis jeg husker riktig fra det jeg leste på matportalen sine sider så står det 1 kopp kaffe eller 2-3 kopper med te. Hvit te er jeg usikker på, men tror den er uten koffein. Det er mange typer fruktte som er koffeinfrie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaønske Skrevet 9. januar 2010 #9 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er mange av Yogi teene som er uten koffein eller med redusert mengde, bare å lese på bakken, eg er også stor fan av de- kjempe gode :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 10. januar 2010 #10 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, himmelsk god urte og krydderte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HT ♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 10. januar 2010 #11 Del Skrevet 10. januar 2010 Hmm!! Problemet mitt er at jeg MÅ HA sukker i teen!! Noen som vet om det finnes en god søt en, som det ikke trengs sukker/sukketter i ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå