Ainahel1 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 hmm..dumt spørsmål..men må spørre er det mulig og ha eggløsning 2 ganger på en syklus? har tatt pergo denne pp...fra syklusdag 4 til syklusdag 8. var og tok bloprøver på syklusdag 21 og fikk på visst eggløsning! men eggløsnings testene jeg har hjemme har blitt positive di sist 5 dager...?!?! hvor lang syklus får man av pergo da? trudde det skulle bli 28... sist syklus var på 26 dager... nå er jeg på dag 32...?!! (hadde en liten spotting og pos graviditetstest på dag 21) men har tatt en graviditetstest på ikm dagen,... den var negativ men for 5år siden var jeg gravid og det slo aldri ut på noen urinprøve.... (men mistet desverre i sa i uke 10 ) noen som vet noe? Klem fra forvirret og usikker
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Kanskje du bør ta en graviditetstest til??? Evt. ringe lege/gyn og forklare saken. Hehe. Spennende da! Mange som har opplevd positive el-tester når de er gravide (el-hormonet og hcg ligner veldig på hverandre, og el-testene kan ikke skille mellom de, så el-testene kan slå ut på graviditet også!) Og siden har fått påvist eggløsning ved blodprøve, så er det jo et eller annet som gjør testene positive. Du kan ha hatt el litt senere enn du tror, at derfor testen ble negativ på ikm dagen.. Ta en ny!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå