Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Ser her inne at mange skriver innlegg om hvor harry det er å spise på Egon, at Egon ikke er en fin restaurant osv.. Hva er galt med Egon da??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 What? Egon er en fin restaurant det vel? Må maten koste 1000 kr for at det skal være godtatt å spise der eller???
Kleint Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Det skjønner ikke jeg heller. Egon er et fint spisested, det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 huff, dårlig mat der!! de varmer mat i mikroen!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Huff, jeg må bare le jeg altså. Det utroligste er harry inne her. Tror ikke alle vet hva harry betyr. En ting er at folk ikke syns maten er god, men harry? Ja, ja...
frk Nilsen Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er ikke så begeistret for maten, og liker ikke interiøret.... Synes hele kjeden henger igjen på åttitallet. Men dette er min mening da :-) Om du liker Egon så gjør du det! Men jeg foretrekker andre og bedre spisesteder.
Kleint Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er enig i at maten ikke er så veldig god, og meget dyrt for lite, men jeg liker atmosfæren der...)) sjelden vi er der, men harry, da har folk misforstått så til de grader hva harry betyr...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Dyr overpriset mat som ikke smaker godt. Interiør fra tidlig nittitall + i Oslo fullutsikt mot narkotikahandelen foran Oslo S. En får mye mer for pengene om en spiser andre steder, kanskje får en litt service i tillegg og god mat. Egon er ikke en fin restaurant, Egon er sistevalg.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 åååå , jeg elsker egon jeg det er kjempe koselig, og MYE god mat!!! skal spise der i slutten av mnd med noen venner og jeg gleder meg masse! T.G.I. Friday's har også skikkelig god mat, men det ser jo litt ut som en Mc Donalds rest. hehe...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 hva..??? nei egon er ett fint sted syns jeg... rikelige porsoner med god mat... barnevennlig som til og med har matglass til babyen på menyen.. og det beste av alt...man er ikke blakk når man går derfra!!! liker egon jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Det som gjør Egon til en mindre fin restaurant er café-konseptet. eller, til og med enkelte caféer har bedre service enn Egon. Mate er middelmådig og overpriset, man må stå i kø for å bestille den, i de tre Egon-restaurantene jeg dessverre har vært på har akustikken vært fryktelig.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Det er ikke en fin restaurant, men ett spisested. På restaurant har de kelnere som tar opp bestilling ved bordene og serverer maten. Fyller på vann og etterfyller vin osv osv.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Noen liker Egon, andre ikke, og ferdig med det!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Det er ikke noe galt i å like Egon. Egon er uansett ikke en fin restaurant.
Dunder Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Det er vel alt til sitt bruk. Jeg ser på Egon som et helt greit spisested hvis man skal innå ha litt mat når man f.eks. er ute og shopper, men jeg ville ikke gått dit hvis jeg skulle ut på "restaurtantbesøk" med venner eller mannen min. Det har ikke noe med pris å gjøre, men når jeg går ut for å spise så liker jeg å gå steder med litt mer spennende meny, gjerne mat jeg ikke lager hjemme selv, f.eks sushi, tapas eller lignende. Dessuten er det jo ikke så veldig koselige lokaler, det er ganske bråkete, og minner meg litt om en kantine/kafeteria. På små plasser blir det sikkert litt anderledes. Hvis det ikke er så mange restauranter å velge mellom må man jo bare gå på de som finnes.
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 MÅ resturanter være så innigamperæva fine da? Jeg synes de har veldig god mat på egons, og i motsetning til mange av de fine resutantene så får man posjoner man blir mett av, mat man kan identifisere og det er dessuten mulig å ta med seg unga dit..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Men det er da ikke så innegamperæva fint på andre restuaranter? Det er bare litt mer interessant mat.. Ikke er det særlig dyrere heller. Så hvorfor da gå på Egon? Blir det samme som McDonald's, mener jeg. Helt greit en tirsdag du ikke har tid å lage middag, men det er da ikke en sted man går for å hygge seg?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 syns det er god mat der, og genialt å dra dit med barn. hvis vi skal spise med barn drar vi alltid på egon, aldri mcern og sånt. hvis vi er uten barn blir det som regel agra og sånt. prisnivået er faktisk ganske likt, men to forskjellige typer steder. liker ikke sånne stive steder. liker å prate, le og ha det gøy samt å kunne gå kledd som jeg vil. gidder ikke sitte som en pinne å spise smuler....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Maten er dårlig og servicen suger ræv... Om jeg først skal spise ute liker jeg at maten blir laget skikkelig ikke oppvarmet halvfabrikat..
Gjest ->>- Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 Egon på Byporten er griseharry. Omtrent som Scotsman. Det kommer mye av klientellet, som igjen kommer av beliggenheten. Det eneste de har noenlunde dreisen på å lage er biff, og selv da suger tilbehøret. Service aner de ikke hva er, stedet er grisete, interiøret horribelt og utsikten - vel, fagert er landet.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #21 Skrevet 9. januar 2010 Det er jo et definisjonsspørsmål. Definisjonen på en finere restaurant, er ikke noe Egon oppfyller. Egon er et spisested, og noen liker det, harry eller ei. Det som etter min mening er harry, er å gå på Egon i den tro at det er en fin restaurant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå