Mamma 2010 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hei alle som er innom disse sidene og som prøver å få etterlengtede barn Vi har nå blitt gravide etter prøverør i det offentliges regi. Hatt en fantastisk positiv opplevelse av det offentlige i HAUGESUND. (Riksen var ingen gladaffære. Konservative, dømmende og trenerte vår søknad og prossess). VI valgte da Haguseund og var på sykehushotell i fred og ro de dagene egguttak og innsetting varte. Alle utgifter refundert! Ja, noen ganger kan vi få si: "heia helsenorge". Vi er 6 uker i svangerskapet, det er tidlig og alt kan vel skje. Men det er en utrolig lykkelig og uvirkelig opplevelse dette og vårt håp er at alt går bra til termin i september. LYKKE TIL ALLE PRØVER !!!!!!!!
ønskebarn 2010 Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer så mye! Utrolig inspirerende for oss, som er midt i prosessen nå... Vi har også svært god erfaring med Haugesund så langt og håper det vil gå vår vei snart.
Mamma 2010 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 Lykke til !!! Dere skal se at dette vil gå bra Tenk og TRO på det. Akupunktur anbefaler jeg på det sterkeste, som støtte til livmor spesielt og også eggmodning. Men , bare de som er etterutdannet. Spørs jo hvor dere bor da ... Så godt å høre om flere som er i gang med familieforøkelse
Mamma 2010 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2010 Lykke til !!! Dere skal se at dette vil gå bra Tenk og TRO på det. Akupunktur anbefaler jeg på det sterkeste, som støtte til livmor spesielt og også eggmodning. Men , bare de som er etterutdannet. Spørs jo hvor dere bor da ... Så godt å høre om flere som er i gang med familieforøkelse
ønskebarn 2010 Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Hei igjen! Hvordan går svangerskapet? Vi bor i Bergen, så det er sikkert mulig å finne noen med etterutdanning her. Leste litt om noen som har bukt bidronninggele, har du noen erfaring med det? Utrolig inspirerende for oss å høre om folk som lykkes!
Mamma 2010 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2010 Det går fint, og det vil si; kvalm og lykkelig Har masse symptomer og det er jeg jo glad for. Er snart ferdig med 1. trimester og håper jo at dette gir seg og at energien fyrer løs !! Har blitt anbefalt IKKE å ta bidronninggele av min akupunktør, men derimot "babyklister" (homeopatmiddelet "berberis vulgaris D30 HD"). Dette skal stimulere livmor til å feste egget. Dette får dere kjøpt på større apotek. Hvis dere ikke har fått tak i akupunktur, så hør med den private klinikken " Hausken" som er i Haugesund om hvor i bergensområdet dette finnes. Private klinikker har ofte samarbeid med akupunktører. Lykke lykke til. Hvor i prossessen er dere? Dere må gjerne svare på personlig mail på nicket mitt! Godt at vi inspirerer, det var en god følelse
Jotun Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer masse! Her ble lillebolla født 16.januar 2010, og vi stortrives hjemme med vårt lille gull. Vi bruker tøybleier, og er stråålende fornøyd med den avgjørelsen. Midt i svangerskapet var vi en tur til Valle og Bleieboden.no. Kjempegøy! Snakk om tøybleiehimmelen ;o)
Mamma 2010 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2010 Gratulerer!! Så fantastisk å være hjemme med et flott nyfødt lite nurk:) Ønsker dere all lykke med familieliv og bleieåpenbaringen;) Må kanskje sjekke ut dette, er det mye "styr" ?
Kone&kone Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Gratulerer, virkelig inspirerende! Akupunktur ja - noen som vet om noen bra i Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå