Collet :) Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hvordan kan vi parkere i nærheten av Oslo City?? Aller helst et parkeringshus. Er kun på dagtid, en lørdag.
solemio Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 I parkeringshuset på Oslo City? Eller på jernbanetorget?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Når jeg bodde i Oslo brukte jeg å parkere på jernbanetorget, ved Thon Hotell der. Likte ikke så godt å parkere helt ved Oslo city, var så mye veiarbeid og knøvel i det store krysset der, vet ikke om det er det nå.. men er jaggu ikke lange biten å gå fra jernbanetorget til oslo city da
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 når du kommer kjørende in til oslo står det store piler til parkeringshus over alt. det går ikke an å ikke finne. men det koster milioner og du kommer til å angre
solemio Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Hva kommer man til å angre, lammekjøttmannen? At man var dum nok til å reise til Oslo? At man i tillegg til å shoppe noe sinnsykt skal ut med en hundrelapp i parkering? Eller?
~sjiraff~ Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 PArkeringshuset på Oslo city må jo være det beste da. Evt. ved gunerius eller plaza. Koster mye, men er vel maks 2-300 kr pr døgn.
Collet :) Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er litt kjent i Oslo, og har bodd litt på Thon Hotell Opera, er det noe parkeringshus der?! Kan ikke huske å ha sett noen.. Vet dere hva det heter så kunne jeg søkt det opp og lagt inn på GPS'en så kommer jeg rett!
Collet :) Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2010 Hei alle, og takk for raske svar! Vi blir bare i byen 2-3 timer før vi skal videre, og unner oss et parkeingshus til bilen da. Det er kaldt nok nå i januar med baby og vogn og alt, og jeg føler en står sikrere i parkeringshus. Fikk sjekket de opp på europark.no, der ligger adresser. Takker og bukker!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 var parkeringsprisen jeg trenkte på. oslo er en ok by det. er der stort sett vær dag selv.
Ønderkåver Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Parkeringshuset på Oslo City er jævlig trangt, men det kan jo selvfølgelig hende de har plasser som er reservert for småbarnsforeldre. (Det har vi her i byen, og det er jo glimrende når man skal ha ut unger og vogn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå