Gå til innhold

HVOR kan vi parkere i nærheten av Oslo City?? Parkeringshus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan vi parkere i nærheten av Oslo City?? Aller helst et parkeringshus. Er kun på dagtid, en lørdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I parkeringshuset på Oslo City? Eller på jernbanetorget?

Skrevet

Når jeg bodde i Oslo brukte jeg å parkere på jernbanetorget, ved Thon Hotell der. Likte ikke så godt å parkere helt ved Oslo city, var så mye veiarbeid og knøvel i det store krysset der, vet ikke om det er det nå.. men er jaggu ikke lange biten å gå fra jernbanetorget til oslo city da :P

Skrevet

når du kommer kjørende in til oslo står det store piler til parkeringshus over alt. det går ikke an å ikke finne.

men det koster milioner og du kommer til å angre

Skrevet

Hva kommer man til å angre, lammekjøttmannen?

At man var dum nok til å reise til Oslo?

At man i tillegg til å shoppe noe sinnsykt skal ut med en hundrelapp i parkering? Eller?

Skrevet

PArkeringshuset på Oslo city må jo være det beste da. Evt. ved gunerius eller plaza. Koster mye, men er vel maks 2-300 kr pr døgn.

Skrevet

Jeg er litt kjent i Oslo, og har bodd litt på Thon Hotell Opera, er det noe parkeringshus der?! Kan ikke huske å ha sett noen..

Vet dere hva det heter så kunne jeg søkt det opp og lagt inn på GPS'en så kommer jeg rett!

Skrevet

Hei alle, og takk for raske svar!

Vi blir bare i byen 2-3 timer før vi skal videre, og unner oss et parkeingshus til bilen da. Det er kaldt nok nå i januar med baby og vogn og alt, og jeg føler en står sikrere i parkeringshus. Fikk sjekket de opp på europark.no, der ligger adresser.

Takker og bukker!

Skrevet

var parkeringsprisen jeg trenkte på.

oslo er en ok by det. er der stort sett vær dag selv.

Skrevet

Parkeringshuset på Oslo City er jævlig trangt, men det kan jo selvfølgelig hende de har plasser som er reservert for småbarnsforeldre. (Det har vi her i byen, og det er jo glimrende når man skal ha ut unger og vogn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...