MiraculixGRAVID Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 For å få bedre eggkvalitet, anbefaler homøopaten bidronning-gelé. – Det er det bidronningen får for å produsere mange egg av god kvalitet. Geleen innheolder masse næringsstoffer og b-vitaminer, og det kan kvinnen ta fra første menstruasjonsdag frem til eggløsning, forklarer Anette Heggemsnes Noen som har prøvd dette? Hvor får man kjøpt det?
tregosten Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Jeg skal begynne med det om ca.1 uke. Hørt du kan få kjøpt det på helsekost og på nettet. Men jeg har et spm. til deg.. Må vi teste når vi har EL, eller er det nok å ta sånn ca.? Har en syklus på 28 dager.
MiraculixGRAVID Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Holder nok åta det frem til 14 dg før ikm, så lenge du har stabile sykluser. Sto ikke noe om at dt var skadelig å ta litt over el heller. Men etter el burde man starte med Wild Jam kapsler. Vet du hvor man kjøper de?
Bringebærmamma 160611 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Både bidronninggele og Wild Yam fås kjøpt på helsekost, eller på nett. I forhold til helsekosten her jeg bor, var det billigere å kjøpe på nett. Søk på urtesentert ,-)
MiraculixGRAVID Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Da er det bestilt :-) 360,- for begge deler, pluss frakt :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Men lurer bare på om man skal slutte med bidronningsgele når EL kommer??? Eller om man kan forsette med de, siden de inneholder så mye bra????
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Da har jeg også bestilt, har også bestilt wild yam.. Håper ikke jeg får bruk for det da Men greit å ha i tilfelle tanta kommer.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Da har jeg gått til innkjøp av dette )) Startet i dag på CD 5 og begynner på Wild Yam etter EL... Håper det gjør susen, fikk jo ikke tak i pergo denne pp`n Lykke til da
Millies Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Hvor bestiller dere fra? Og jeg ser på urtesenteret.no at det er flere typer av hver. Hva bestiller dere? Er det forskjell på Wild Yam Superior Herbs,Wild Yam/ Yamsrot, Wild Yam Cream? blir en lille smule forvirret jeg... Det samme med bidronninggelen. det er flere slag av den også..
snuppilupp Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har gått på bi dronning gel kapslene fra beg av syklus. Jeg lurer på om jeg kan ta bidronning gel pluss wild yam etter el? Eller må jeg slutte på bidronning gel kapslene før jeg begynner med Wild Yam? Har el i dag... og lurer derfor på om jeg må bytte i morgen eller om jeg kan ta begge?
Barnnummertre Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Det er viktig å ikke begynne å ta wild yam før 2-3dager etter EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå