BettyBoob Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 hadde sex annenhver dag frem til EL den 15 des. fikk en blødning to dager før ikm (altså den 26 des) som kun varte i 3 dager. Jeg har ALDRI hatt mensen kortere enn 6 dager. Hovedregelen er 7 dager for meg. Jeg hadde veldig ømme pupper en hel uke etter EL, jeg er supertrøtt, har vondt i rygg og bekken (dette hadde jeg allerede i uke 4 i forrige grav) og det stikker i magen. Jeg tok en test på tirsdag som var neg - men jeg har liksom en rar følelse i kroppen så jeg skjønner ikke helt dette.... hmm... har en venninne som testet negativ i 14-15 uker før hun fikk bekreftet grav, og en annen venninnen som ikke visste hun var gravid før hun var 20 uker på vei fordi hun hadde månedlige blødninger (de var mindre enn vanlig mens) I give up! merkelig kropp....jeg tror den bare spiller meg et puss, men det blir uansett litt spennende å se når tid for mens i slutten av mnd nærmer seg... må nevnes: vi stoppet med prøving midt i 3 pp, for gubben var plutselig ikke klar alikevel. JEG ER KLAR SOM ET EGG OG KRYSSER FINGRENE!! hehe
MiraculixGRAVID Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Hmm... Det finnes jo de som får en liten blødning rundt den dagen de venter tr, og tre dager hørtes da merkelig kort ut.... :-) Jeg krysser det jeg har, og tror nok det heller mot en pluss tegn for deg!!! :-)
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Du får ta en test igjen om en stund=) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå