Gå til innhold

er så sinnsykt dårlig

maria isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg blir bare verre og verre og verre....

er så glad eg har noen til å passe ungene mine akkurat nå...

veldig,veldig kvalm, svimmel og slapp...

ofte går eg bare rundt å gråter fordi eg føler meg som i et fengsel...

aner ikke hvor eg skal gjøre av meg...vet at dette blir betre,eg er bare ekstremt kvalm de første mnd og så avtar det....

er framdeles veldig lykkelig for at det bur et lite gull i magen min,men eg klarer snart ikke mere av matmangel og veksetap....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Det går som regel over. Drikk brus..ta en deg av gangen.. Dette KLARER du!

Skrevet

Det er jo bare sååå kjedelig!!! Kjenner igjen det der... Men du klarer det veit du, sammen med din kjære=)

Jeg har ikke fått TR nå da...trodde jeg skulle ha den på onsdag,men fortsatt ingen ting...testa neg nå på morgenen! men mulig den kommer til uka...Dette er jo ikke noe vi har planlagt, vi bare trodde at siste TR periode var fra 9.des. Får vel bare vente å se=)

God bedring=)

Skrevet

takk folksens, liker ikke å klage, men nå har eg det ille...

første graviditeten min var eg på grensa til å bli innlagt, jordmor mener i ettertid at eg skulle vert innlagt...

trur det er ca 2-3 prosent av alle gravide som har ekstrem svangerskaps kvalme....

håper eg slipper å bli lagt inn denne gangen...har litt mere erfaring med å takkle kvalmen..

skal til legen neste uke, så får han vurdere det...

eg som ønsker meg en liten flokk barn, trur ikke eg klarer dette flere ganger...trenger iallefall noen år til å glemme hvor fælt dette er...

gleder meg bare til lille babyen kommer:) (for eg har bestemt at dette skal gå bra)

Skrevet

hihi ina:) du skal bare se at du er gravid:) du må si det til meg med en gang:)

det passer jo fint, skal ikke dere flytte i nytt hus snart?

Skrevet

med nr to testa eg nesgativt 2 dager over ikm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...