Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg godt i gang med 3. IVF forsøk. Var på UL i dag og kunne se ikke mindre enn 4 folikler noe som er personlig rekord for min del. Den ene hadde vokst superraskt fra 11 mm til 16 mm på 2 dager!! Gynekologen mente det var helt utrolig og måtte til og med dobbeltsjekke..:)

CFC sa de hadde håp om å få ut 2-3 egg og det er jo ikke dårlig til å være meg:) Så nå er jeg forsiktig optimist. Det blir uttak allerede på mandag på dag 11. Håper virkelig at alle gode ting er 3, for min del.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141242965-i-gang-med-3-ivf-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til Polyanna!Nå lykkes du skal du se!Til motivasjon og håp kan jeg fortelle at jeg er 41, lykkes med 1.IVf, og er nå i uke 14!Var på nakkefoldscanning i går for å sjekke for downs og andre ulumskheter, men alt ser stråelende ut, og minimalt med risiko ifølge sykehuset! Så det går skal du se. Kan jeg kan alle tenker jeg!

Masser av lykke til!

Lykke til med forsøket! Jeg er litt på sidelinjen for tida - skulle starte opp med nytt forsøk neste uke, men har hatt influensa/bihulebetennelse siden 4. juledag, og er fortsatt ikke frisk, så venter en måned til jeg er frisk og overskuddet er tilbake.

Håper du lykkes denne gangen!

Takk for alle lykkeønskninger! Reiser nedover i kveld og merker at det begynner å krible...

Luna, det er virkelig motiverende å høre om godt voksne damer som lykkes.Så flott at alt stod bra til med den lille!

Sofia40, så dumt at du ble syk da! Men sikkert smart å vente. Det sliter jo en del på kroppen (og lommeboka:)) disse forsøkene så det er greit å være i toppform ved oppstart.

Annonse

Å så utrolig. det var kraftig vekst på bare 2 dager. Hvis man er heldig kan de vokse 1-2 på et døgn.

Jeg skal også inn til CFC i morgen mandag. Mitt 8 IVF forsøk....... Håper og håper og legene har ikke gitt opp. De sier at eggene er så flotte. Men jeg kjenner på det at det er mange forsøk nå.

Ønsker deg masse lykke til og kanskje vi sees på venterommet uten å vite hvem den andre er.......hi hi :-)

Det ble 4 egg ut i dag:) Er strålende fornøyd siden det er dobling fra forrige gang og flere enn de trodde ut ifra UL. Så nå gjenstår det å se om noen av eggene holder mål så det blir innsett for første gang. Sjansene er i hvert fall betraktelig større med 4 egg:)

Så nå blir det et par ulidelig spennenede dager....

Så flott med fire egg! Det var det jeg hadde, og det ble innsett av to til slutt.

De neste to dagene er fæle når man går slik å venter, men det er så utrolig verdt det når man står der med positiv test i hånden : )

Sender masse gode vibber nedover til Køben!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...