aug07sept09:o) Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Lilletrollet mitt er blitt så forkjøla... sikkert 10 gangen på de 4 mnd han har levd men denne gangen er det så mye blod i snørra... er dette vanlig?? Kan nok tenke meg at det er litt sårt oppi nesa men har aldri opplevd dette med storetrollet... han er 2,5år. blir litt bekymret med en gang det er blod med i bildet liksom.... Håper noen har noen fornuftige svar til meg:)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Det trenger ikke være mer en en liten rift oppi slimhinnene. Ser ofte mer ut når det blir blandet med snørr. Både jenta mi og tantejenta mi hadde det når de var rundt den alderen. Noen tåler mindre enn andre. Men er du bekymret og det er snakk om mye blod så ville eg hørt med lege eller helsesøster. Klem:)
flypapir Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Mini her var også mye forkjølet de første mnd og det hendte også han blødde i nesa. Jeg hørte med legen og fikk beskjed om at de små nesene er sarte og at det lett kan bli en liten rift..
Ranveig R Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Det er sånt som skjer. Lille var forkjølt det meste av sitt første leveår, og måtte ein tur på barneklinikken då ho gulpa blod utan at eg var sår på puppene. Legen lyste ho opp i nasa og såg litt blod der. Dermed var det klart at forkjølelesen hadde gjort at ho blødde litt naseblod, som ho hadde først svelga ned, og så gulpa opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå