Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er plaget med hodepine i svangerskapet? Eller har vært plaget med det?

Jeg har hatt litt verk hver kveld når jeg har lagt meg, og om morgenen.. Så blir det bare verre og verre føler jeg..

Mener å ha lest at det er normal pga hormoner eller noe.. Men hadde det ikke med min datter, og da er jo det sååååå uvirkelig.. Hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har hatt hodepine (migrene) i 1.5 uker i strekk nå. Får ikke gjort en dritt. Har slitt mye m migrene fra barndommen og frem til 20 åra så gikk d over. Nå er det tilbake for fullt. Men det er hvist normalt.

Skrevet

Ja denne hodepinen er noe ordentlig herk:( Var verst fra 4-7 uker. Har det litt ennå, men langt i fra så gale som det var. har klart meg uten paracet hele veien også, for jeg fant fort ut hva som hjalp.. vann.. mye vann. Hodepinen forsvinner med en gang jeg drikker vann, og dersom jeg drikker jamt hele dagen, så har jeg ikke hodepine i det hele tatt:)

Skrevet

Jeg har slitt med kronisk migrene noen år, men vært helt fin de siste 7 mnd før jeg ble gravid. Var derfor veldig optimistisk, men den gang ei. Er så sliten for tiden og har hatt sammenhengende migrene nå i 2 uker. Og blir jo så utrolig sliten av å ha migrene også! Regner derfor med at jeg må ringe legen min til uka å spørre om en sykmelding for møtte veggen da jeg nesten besvimte på badet på fredag morgen. Er i uke 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...