Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Del Skrevet 8. januar 2010 Jippi.. har fått time til samtale på Riksen (søknad sendt i midten av Nov. 09) Vi skal inn til samtale før oppstart med donorsæd (min mann produserer ikke sædceller) Veldig spent!! Alle prøver er tatt og jeg får mensen to dager etter samtalen, å lurer fælt på om jeg kommer i gang med 1. forsøk så fort. I følge gynekologen jeg var hos på Oslo City mente hun de først kom til å prøve insiminasjon. Noen par som har erfaring?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141242556-time-p%C3%A5-riksen-for-samtale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 Jaaa... hei hei... jeg har erfaring... min mann produserer heller ikke... er nå gravid i uke 34:))) Ihvertfall sånn som jeg skjønte det så kan man begynne så fort som du bare ville... men jeg fikk å mens rett etter samtale, å det var en nedtur når jeg fikk vite at alt av blodprøver og kontrastveske (må tas til rett tid i syklusen) måtte være tatt først... men hvis du har tatt disse testene, så kan du bare ta en tlf så fort du får mens etter samtalen... Kontrastveske kan tas privat oxo... husker ikke helt hvor mange dager etter mens dette måtte gjøres... Hvis alt er normalt hos deg, så starter de rett på inseminering... Dette er den mest naturlige formen for befruktning, å ikke alle trenger engang hormoner, selv følte jeg at det var sikrere å bruke hormoner... hadde litt mer kontroll på det... De er flinke på Riksen, men man kan lett føle seg som på en fabrikk... vi var der nok ganger, å fikk aldri samme lege... phu... men alt i alt, så er det verdt det... Etter en skikkelig smell da vi fikk vite at samboeren ikke kunne få barn for litt over ett år siden... Nå er vi overlykkelige for at vi valgte nettopp denne formen:)) Masse lykke til... Send meg en PM hvis du lurer på noe:))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141242556-time-p%C3%A5-riksen-for-samtale/#findComment-141257693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå