KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hadde masse stikkinger osv i forrige svangerskap, men nå har jeg så og si ingen ting, men MASSE andre utrivelige symptomer da, som kvalme døgnet rundt, trøtthet osv. magen vokser veldig, å vært på ultralyd å sett liv så skal jo liksom stå bra til her, hehe. Er det muligens fordi jeg har vært gravid før, å livmorbåndene osv. er mer tøylige, ergo mindre stikkinger og voksesmerter..? Eller? Flere?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2010 Glemte å si hvor langt jeg er på vei da.. haha:) er 8 fullgåtte uker til mandag. Stikinger hadde jeg fra dag èn med forrige..
:) ! Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er førstegangsgravid, uke 10+1. Jeg har heller så si ingen murringer eller stikkinger. Kjenner egentlig ingenting i magen. Jeg har også andre symptomer som kvalme, trøtthet, svimmelhet, SULTEN, ømme bryster! Jeg var på ultralyd for noen dager siden, der så jeg en sprellende liten krabbat Tror nok dette er veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap hva man kjenner og føler Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå