Gå til innhold

Jeg blir gal- kan en annen være far til barnet mitt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble uventet gravid og fikk et barn den 26 februar.

Jeg var ikke sammen med noen på det tidspunktet og hadde sex med en mann i april som ikke kom inni meg. Så hadde jeg sex med "Jonny" i hele mai, han kom inni meg hver gang.

Jeg mistenkte fort graviditet og testet meg derfor ca 23 mai. Fikk da negativ test. Testet igjen ca fem dager senere og fikk en positiv test. Tror min siste mens var 6 mai, men jeg er ikke bombesikker på dette. EL kommer ca 10 dager etter mens i min syklus. Termin utfra mens ble satt til 15 feb, og ultralyd sa også 15 feb. Barnet kom 26 feb. Hele veien stemte magemål med antall uker jeg skulle vært på vei i forhold til befruktning rundt 15 mai.

Jeg holder på å bli gal av å tenke på dette. Er det noen mulighet for at "Jonny" ikke er faren slik alle tror? Kan jeg ha blitt befruktet i april for så å ha fått falsk negativ test i slutten av mai? Burde den ikke vært positiv da?

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei =) Hvis du fikk ca befruktningstidspunkt 15 mai, og hadde mulig samleie med han andre 22 eller 23 er dette over 3 ukers margin.. Jeg ville tro at de ikke kunne ta så mye feil .. Men hadde kansje tatt en farskapstest for og være sikker?? vet barnefar om dette?

Hvis ikke er det tester man kan ta hvor ikke han får vite dette =))

Har tatt en slik selv nå, bli spennende å få resultat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...