Gå til innhold

Har endelig født, men er fortsatt usikker... desperat !!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, håper du har tid til å lese dette , jeg har ingen å prate med, ingen og spørre om råd/hjelp.. Jeg har hatt samme kjæreste i mange år, og har alderig hatt behov for utroskap el lignende.. Men vi hadde en vannskelig tid etter 6 år i samboerskap... Det ente med at jeg dro ut og der var det desverre noen som ville gi meg den oppmerksomheten jeg følte jeg savnet....(skjedde en gang)

samleie med 1 : 28 nov

samleie med 2 (kjæreste( : 24 desember

Jeg angret stort på det jeg gjore selv jeg følte at faktisk samboer ikke fortjente noe annet akkurat der og da !!! Men gjort er gjort og jeg var livredd for at jeg ble gravid.... tok mange gravititetstester, og hadde ikke sex med min samboer i mellomtiden... alle testene var neggative og fikk mens som vandelig 13 desember ( hadde sex m 1: 28 nov)

tok også graviditets test etter mens ca 23 des fortsatt neggativ... Så endelig fikk jeg ordet opp med min kjære og 24 desember hadde vi sex.... følte jeg ble gravid den natten, rar følelse.....

Tok graviditetstest i romjula en gang (husker ikke når) den var da også neggativ... Fikk ikke mens 13 januar når jeg skulle hatt den og tok test, den var da først positiv....

Tok ul i uke 6,8,12 ,16 og 20. Alle viste til at kjæreste var faar.... og ettersom jeg hadde mensen i mellom var jo egentlig dette helt klart...

Men nå er jeg liv redd igjen, har fått helt panikke vær gang jeg ser på min lille sønn som bare er noen mnd.... han er ganske mørk i huden (som samboer) og er livredd for at han skal bli mørkere pga nr 1 var neger (helt mørk) .. min nåværende er lys mørk(latin)....

uff er virkelig helt desperat, tenker vonde tanker om at jeg ikke orker å leve hvis det viser seg at alle legene som har tatt testene av meg har sakt feil.. og ikke minst gjort at jeg slo meg til ro at dette ikke var noen fare....sier til meg selv hele tiden at .

jeg hadde mens

alle testene var neggative helt til 13 januar....

alle tidlige ul viser at kjæreste er faar....

Moren til min kjæreste er riktig nok mørkere en min... så kansje gullet har arvet disse genene av henne??? herrigud jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre...

trenger hjelp

hva tror du ????

Fortsetter under...

Hei du :)

Det finnes ingen tvil om hvem som er faren i dette tilfellet. Du har jo tre gode bevis for at han andre ikke er faren, mensen, negativ test og ul som viste hvor langt du var på vei.

Det er nok samvittigheten din som spiller det et puss, du har ingen ting å frykte, det vet du jo vel innerst inne? :)

Ja innerst inne vet jeg at alt tyder på min kjære, men ettersom gutten min er så mørk i huden, ligner nesten ikke på meg... han er akkurat like mørk som min kjæreste blir jeg så bekymret.... takk for at du tok deg tid til å lese og svare meg... har det helt forferdelig akkurat nå...

Pust rolig ut nå. Du har INGENTING å bekymre deg for. Kjæresten din ER faren til barnet ditt. Når det gjelder hudfargen; mørk hudfarge er veldig dominant som gen, så det er veldig sannsynlig at ungen din vil være lik i fargene som far. Dersom han du lå med i november var helt mørk, som du sier, hadde du garantert sett det. Det er INGEN tvil her, og for å gjøre det hele enda mer tydelig for deg: Pappa er gift med en dame som har to voksne barn fra tidligere ekteskap. Mine stesøsken har latinamerikansk far og norsk mor, og de er (på tross av at de bor i solfattige Norge), akkurat like mørke som far (for tiden bosatt sør i Spania). Gratulerer med barnet, og jeg ønsker din lille familie lykke til videre! Og jeg kan ikke få sagt det nok ganger; du har fått et latinobarn!!

• 2 uker senere...

Er utrolig snilt av dere at dere svarer, men klarer ikke legge bekymringen til side... Gutten min blir bare mørkere og mørkere,og at han skal bli mørkere en faarn sin er vel umulig??

Noen som har noen bra tips til farskapstest?? som ikke min kjære for vite om???

føler meg som det værste personen i hele verden, som i det hele tatt har denne tvilen....faller liksom dypere og dypere ned i et svart hull....

Flere som komenterer at han sønnen min er veldig mørk, tenk hvis alle legene har sakt feil, tenk hvis gutten min har en annen far???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...